Az amerikai bemutatkozása után Európába is megérkezik a hónap végén a Lexus negyedik generációs zászlóshajója az LS 460. A 4,6 literes V8-as motor, amellett hogy 380 lóerős a cég állítása szerint rendkívül alacsony fogyasztással is beéri, akár 10,8 literrel 100 kilométerenként. Bár elődjénél nagyobb 5,03 méter hosszú a kocsi, Európai konkurenseinél még így is kisebb maradt. Ezúttal azonban lesz belőle hosszított változat is, ami további 12 centimétert tesz hozzá a belső kényelemhez. Az autó adu ásza, hogy nyolcfokozatú automataváltóval készül.

Szintén most lesz az európai premierje a RX 350-es modellnek. Az új 3,5-es V6-os motor teljesítménye 276 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 342 newtonméter 4700-es fordulatszám mellett. Az erőforráshoz elektronikus vezérlésű ötfokozatú automataváltó kapcsolódik. Ez a változat lesz az RX sorozat legerősebb tagja, miután az RX 400h három motorja ellenére is csak 272-vel bír. A RX 350 továbbfejlesztett zaj és vibrációs szigetelést kap, amellett, hogy belül a legújabb Mark Levinson hifi dübörög majd.

Ugyanez a motor kerül a hamarosan bemutatkozó új ES modellben is, melyet csak az amerikai piacra szán a Lexus. Az autó a Toyota Camry-ra megfelelője, mondhatni, annak a luxus változata. A három és feles blokk hét másodperc gyorsítja a kocsit 100-ra. Nem csak erősebb, de nagyobb is lesz elődjénél a kocsi, szélesebb nyomtávval és hosszabb tengelytávval kerül forgalomba. Nyolc légzsákot kapnak majd alapból a vevők, és ebben is lesz kulcs nélküli ajtónyitás és indítás, valamint tolatókamera is.

Ezek mellett a japán cég standján ott lesz a legújabb hibrid modelljük a
GS 450h is.