Az 1007-es és a lassan leváltásra kerülő 206-os mellett a Peugeot újabb kisautóval bővítette palettáját. A PSA Peugeot-Citroën konszern a Toyotával együttműködve Csehországban gyártja 107-est is.

Különbség mindössze a külsőségekben rejlik, a belső a márkára jellemző jelvény kivételével teljesen azonos mindhárom kisautóban. A mindössze 3,43 méter hosszú 107-es igazi városi kisautó. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy a sajtótájékoztatón vígan elmanővereztünk vele egy barkácsáruház polcai között is.

Hónapokkal a Toyota Aygo és fél évvel a Citroën C1 bemutatója után, a Peugeot-nak muszáj volt csábítóbb ajánlattal előrukkolnia. Ez sikerült is, a 107-est több, mint 100 ezer forinttal olcsóbb alapáron.

A legolcsóbb KID felszereltségű 3 ajtós modellért 2 090 000 forintot kérnek, bár az alapfelszereltség szegényes. Mindössze 2 légzsák és ABS van az autóban, a központi zár, a szervokormány, sőt a rádió is feláras.

Junior-nak hívják a magasabb felszereltségi szintet. A 200 ezer forintos felár az elektromos ablakot, szervokormányt, központ zárat, osztottan dönthető hátsó üléstámlát, oldalvédő csíkokat, és a karosszéria színére fényezett kilincseket és visszapillantókat tartalmaz. Az 5 ajtós modell felára minden esetben 70 ezer forint, a klímáért 180 ezret kérnek.

Bevezetéskor még csak a 1 literes, háromhengeres benzinmotor lesz elérhető. A dízel és automatizált kézi váltó csak később lesz elérhető. A 107-es hivatalosan Valentin napon, február 14-én vásárolható meg először.