2006 májusától módosított formában kaphatóak a Mercedes SL csúcsmodelljei az 55 és a 65 AMG. Az autók külsőleg kisebb króm és egyéb díszítőelemekkel, valamint új hátsólámpákkal gazdagodtak. Az SL 55 AMG emellett új 18 colos könnyűfém felnikkel, az SL 65 AMG pedig új kipufogókkal gazdagodik.

Az utasteret valódi karbon elemekkel dobták fel és megjelent az AMG menü is a fedélzeti számítógépben. Az automataváltó manuális használatakor jelzi, hogy mikor érdemes magasabb fokozatba váltani. Az akkumulátor töltöttsége és az olajhőmérséklet mellett egy verseny-óra is helyet kapott a műszerfalon. Utóbbival versenypályán körözve mérhető köridő, de a leggyorsabb kör ideje, az átlag és csúcssebesség is leolvasható róla.

Igazán ötletes megoldás, hogy komolyabb átalakítás nélkül 22 literrel bővíthető a SL csomagtartójának mérete. Ezeknél a modelleknél ugyanis már kivehető lesz a csomagtér roló, ezzel a poggyásztér mérete 339 literre bővült.

Az olcsóbb modell esetében a jövőben nagyobb teljesítménynek is örülhetnek a vevők. Az 5,5 literes V8-ast, nagyobb fordulatszámú kompresszorral szerelik, nagyobb fojtószelepet alkalmaznak és a motorvezérlést is áthangolták. Ennek hatására a korábbi 500-ról 517-re nőtt a legnagyobb teljesítmény, amellett, hogy a motor forgatónyomatéka 700 helyett már 720 newtonméterre emelkedett. Ezzel 0,2 másodperccel javult az autó gyorsulása, amí most 4,5 másodperc. Az SL 55 AMG végsebességét továbbra is leszabályozzák 250 km/óránál.

Az SL 65 AMG esetében nem változott a teljesítmény, de 612 lóerő esetében erre nem is igazán van szükség. Az 1000 newtonméter nyomatékot adó V12-es, így is 4,2 másodperc alatt katapultálja utasait 100 km/órára. Viszont mindkét modell esetében a légrugós felfüggesztésen alapuló AMG sportfutóműnél az ABC (Aktív Karosszéria Ellenőrzés) rendszer második generációját alkalmazzák, ami még inkább megakadályozza a karosszéria dőlését kanyarban. A sportosság jegyében márciustól a kormányzás is direktebb lesz a járművekben és újfejlesztésű fékrendszerrel látják el az AMG SL-jeit.