2005-ben világviszonylatban rekordot döntött a Citroën, összesen 1 395 000 járművet értékesítettek. Európa 18 országát figyelembevéve a személygépkocsi és kishaszongépjármű-értékesítés terén 2004-ben elért 6,6 %-os piaci részesedés 2005-ben 6,7 %-ra nőtt, ami 1 103 000 eladott gépjárművet jelent.

Továbbra is Franciaország a cég legfontosabb piaca, ahol tavaly 342 000 eladással a személygépkocsi és kishaszongépjármű-értékesítés volumene 3,1 százalékkal nőtt. A személygépkocsi és kishaszongépjármű eladások a világ többi régiójában 15,9 %-os fejlődést mutatnak.

Magyarországon, egy 4 százalékos visszaesést mutató összpiacon, erősen visszaesett a márka. A személygépkocsi és kishaszongépjármű-értékesítés terén a 2004-ben elért 3,7 %-os piaci részesedés 2005-ben 3,5 százalékra csökkent.

2005-ben két teljesen új modellel bővült a Citroën kínálata. Az egyik a cég zászlóshajója, a C6, míg a másik a termékskála másik végén álló C1.

Remek évet zárt a Citroën a raliban is, hiszen a világbajnokságon az egyéni és a konstruktőri címet is elhódították, utóbbit sorozatban harmadszor. Sébastien Loeb és Daniel Elena pedig másodszor lett a pilóták között a legjobb. A Super 1600-as kategóriában is Citroën siker született, a C2-essel versenyző Dani Sordo és Marc Marti szerezte meg a világbajnoki címet.