Újra népszerűek a nagyteljesítményű sportkupék. A DaimlerChrysler felfrissítette a Challengert, a Chevrolet pedig a Camarót élesztette fel. Ezek az autók hőskorukat a 60-as évek közepétől élték egészen a 70-es évek elején bekövetkezett olajválságig.

A Camaro Concept hosszú gépházfedele, rövid teteje és a széles tengelytávja mind sportos izomautó benyomását kelti, természetesen nem alap nélkül. Elöl a GM kis helyigényű, LS2-névre hallgató 6.0 literes nyolchengeres V-motorja foglal helyet, amelyben a blokk és a hengerfej is alumíniumból készül. A takarékos üzemről az Active Fuel Management gondoskodik, ami négy hengert kikapcsol, ha éppen nincs szükség a motor teljes erejére

Az erőforrás 400 lóerőt szabadít a hatsebességes manuális váltón keresztül a hátsó kerekekre. Ezekből sem akármilyen jutott a Camaróra, előre 21, hátra egy collal nagyobb, 22-es keréktárcsák kerültek, amikre 275/30 illetve 305/30-as gumiabroncsot szereltek.

Elöl hátul 355 mm átmérőjű féktárcsák találhatók az ötküllős könnyűfém felnik mögött, amelyeken keresztül jól láthatóak a négydugattyús féknyergek is.

Jó hír, hogy van esély a sorozatgyártásra és a bennfentesek szerint az autó nem kerül majd sokba. Amerikában 20 000 dollártól (4,2 millió forint) lehetne hozzájutni az alapmodellhez, hála egy az LS-2-esnél olcsóbb V8-asnak. Az egyszerűbb és olcsóbb biztosítás miatt a jövőben elképzelhető, hogy lesz belőle V6-os változat is. Valószínűleg a szériaautó kisebb kerekekkel kerül piacra, de remélhetőleg a formáján nem sokat finomítanak majd.