A Japánban már kiállított Shooting Brake-re nagyon hasonlít az új, ötajtós koncepcióautó. Sportos, dinamikus formáját tovább hangsúlyozza az Audikra jellemző hűtőrács, valamint a két nagyméretű levegőbeömlő a lökhárító alatt.

A 3,2 literes, hathengeres FSI motor 300 lóerő mellett 330 newtonméter nyomatékot szolgáltat. Elsőként ebben a koncepcióautóban mutatkozik be a sportos, hétsebességes DSG (Direct Shift Gearbox) sebességváltó, a hosszában beépített erőforrással és állandó négykerék-hajtással házasítva.

4,7 méteres hosszával és 1,85 méteres szélességével a Roadjet tágas utasteret kínál. A magas üléspozíciónak köszönhetően jut elegendő hely az utasok lábainak is.

Gombnyomásra változtatható az autó számos tulajdonsága. Komfortos, dinamikus és sportos beállításra van módja a sofőrnek. Ezek használatával a kormányzás, a sebességváltó, a lengéscsillapítás és a motor karakteresztikája is a vezető pillanatnyi igényeihez szabható.

Az Audiban olyan egyéb különlegességek is helyet kaptak, mint az autók közötti adatforgalmat lehetővé tevő elektronikus rendszer. Segítségével hasznos információkhoz jutnak a forgalomban résztvevő autóban ülők, WLAN-on keresztül.

Ez a technológia új lehetőségeket rejt magában, hiszen a kapott adatok segítségével elkerülhetőek a torlódások és az esetleges balesetek is megelőzhetők. Pár éven belül az is lehetővé válhat, hogy a vezető tájékozódjon a célja környékén található szabad parkolóhelyről, sőt, mielőtt eléri a célt, akár előre le is foglalhatja azt.