A formatervezőkben egy felső osztályú, több ember számára is kényelmes jármű ötlete fogalmazódott meg. Óriási, 20 colos kerekekre szerelt alacsony profilú abroncsokon gördül a hatszemélyes autó. Keskeny ablakaival, széles tető- és ajtóoszlopaival, rácsos hűtőmaszkjával a PX brutálisnak tűnik és ezt a keskeny lámpatestek, a méretes sárvédő-szélesítések csak tovább erősítik.

Motorjával nem nyújt nagy különlegességet a Suzuki P.X. Elöl kétliteres, 140 lovas, négyhengeres soros motor foglal helyet, amely a Grand Vitarából származik.

A 444 centiméter hosszú koncepcióautó tengelytávja három méter. Az utastérben három üléssor található, melyek közül az első és a harmadik kialakítására helyeztek nagyobb hangsúlyt, ezért a középsőt könnyedén ki is lehet szerelni. Így limuzinokhoz hasonló helyet kínál a Suzuki. Szintén a limuzinos életérzést erősíti a középkonzolba rejtett asztal és a pezsgőspohár-tartó is. Természetesen az üléseknél sem fukarkodtak az extrákkal, a fotelek kényelmét idéző bútordarabokat a Recaro készítette. Mindhárom üléssorhoz külön ajtót készítettek, ezek közül az első két pár hagyományosan nyílik, míg a hátsók oldalra csúsztathatók.

Belül kerek, modern formák uralkodnak a járműben, amire még rájátszik a folyadékkristályos kijelzős műszeregység és a lehajtható LCD monitor is. Sötétben a jármű világosszürke, alumínium betétekkel díszített belseje kékes fényben ragyog.