Mint a közelmúltban minden autószalonon, ezúttal is különleges tanulmánnyal lepi meg a nagyközönséget a Peugeot. Az RC, a H2O és a Quark után ezúttal 20CUP néven mutatnak be egyedi járművet.

Ahogy az RC-nél, ezúttal is két járművet készítettek, ám jelen esetben csak fényezésük különbözteti meg őket egymástól. Mindössze 1,16 méter magas a CUP20, tömege pedig csak 500 kilogramm. A háromkerekű roadster kétüléses utasteret rejt, kialakításának köszönhetően intenzív vezetési élményt nyújt.

Ahogy korábban a Jawa motorokra épített Velorex esetében is, itt az első tengelyen van kettő és hátul csak egy kerék. Elöl 18 colos felniket illetve 210/65-ös gumikat alkalmaznak, míg hátul 377/71-es abroncsokat találunk.

A járművek több olyan technikai újdonságot hordoznak, melyeket a következő években ültetnek majd át a sorozatgyártású modellekbe. Ezekről egyelőre keveset árult el a gyár, annyit azonban lehet tudni, hogy a 20CUP-ban debütál a PSA Peugeot Citroën és a BMW együttműködésének első motorja. Az új négyhengeres. Turbófeltöltős, benzines erőforrás 170 lóerős, legnagyobb nyomatéka pedig 240 newtonméter.

Hatsebességes szekvenciális sebességváltó biztosítja a nyomatékátvitelt a motor és a hajtás között, kapcsolgatni a kormány mögötti fülekkel lehet. Térvázas szerkezetre épített szénszálas karosszériával készültek a járművek, az utasokat négypontos övek és bukókeret védi.