Az egyedi fényezésű Audi motorházteteje alatt a VW Golf GTI-ben megismert 2,0 literes turbófeltöltős benzinmotor kapott helyet. A közvetlen befecskendezéses erőforrás azonban némi erősítőkúrán esett át, így nem 200, hanem 220 lóerőt tud. Nagyobb lett a motor forgatónyomatéka is, a korábbi 280 helyett 300 newtonméter.

Nem csak a motortérben, hanem a futóműnél is átalakításokat végeztek, így új rugó-lengéscsillapító kombináció került az A4-be. Ezzel az autó 20 milliméterrel került alacsonyabbra és stabilitása is javult. 18 colos, sok küllős felnik kaptak helyet a kerékjáratokban, amelyek remek megjelenést adnak az autónak.

A kerekek mellől persze nem maradtak el az egyedi spoilerek sem. Elöl és hátul is új lökhárítók vannak, melyek nem csak látványelemek, hanem a versenysportból származó tapasztalatoknak köszönhetően aerodinamikailag is hatékonyak.

A csomagtartófedélen egy kis szárny kapott szerepet. Hogy senki ne tévessze össze más tuningolt modellekkel a hátsó ajtón egy kis felirat igazolja az autó származását. Oldalankét egy-egy 100 milliméteres krómozott kipufogóvég is része a csomagnak.

Belül Alcantara-bőr borítású sportülése és hasonló bevonatú háromküllős sportkormány teszi izgalmassá a DTM Editiont. Alcantara borítja a kézifékkart és a váltógombot is. Persze nem maradhattak ki az alumínium és a kevlár kiegészítők sem, és több helyen feliratok jelzik az autó kilétét.

Az autók alapfelszereltségének része a xenon fényszóró, az automata klíma, a hat légzsák és az ESP is. Az autók értékesítése a jövő évi DTM szezon indulásakor kezdődik.