Coupé készül napjaink egyik legszebb kétüléses kabriójából az MG TF-ből. A középmotoros, hátsókerék-hajtású sportautó a GT Concept nevet viseli jelenleg és külsejét a 60-as évekbeli MGB GT-hez hasonlóra alakították.

Többek között azért döntöttek az MG TF keménytetős változatának gyártásáról, mivel sok melegebb éghajlattal rendelkező országban többre értékelnek egy légkondicionálóval felszerelt kupét egy kabriónál.

A GT Conceptbe egy 200 lóerős V6-os, 2,5 literes motort szerelnek, amivel 6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, és 234 km/órás végsebességre képes.

Az MG TF-hez képest irányjelzővel ellátott visszapillantó tükröket átalakított ajtókat és orr-részt kap az ötküllős 17 colos felniken guruló GT Concept. A belsőt burgundi vörös bőrülések díszítik.

A Rover 75-ösből készült kupé abba a sorba áll be, amit a múltban az elegáns P4, P5 és P6 képviseltek. A keretnélküli ajtóval és hosszúra nyújtott C-oszloppal mutatós külsőt varázsolt a kupénak a Rover házi designstúdiója.