Az új DB9-es V12-es motorja 30 lóerővel erősebb mint a DB7-é, így már 450 lóerő leadásra lesz képes, forgatónyomatéka pedig 570 newtonméterre változott. Ezzel a teljesítménnyel 4,9 másodperc alatt éri el a DB9 a 100 km/órát álló helyzetből. Nem lesz panasz az autó végsebességére sem, a DB9 végsebessége 298 km/óra. A hatsebességes automata váltó a középkonzolról gombokkal kapcsolható, de lehetőség van rá, hogy a vezető maga vezérelje a váltást, ezt a kormány mögött elhelyezett karokkal teheti meg.

Az új DB 9-es követi a 1993 óta gyártott DB 7 hagyományait, de a technikai fejlődés következtében magasabb igények kielégítésére is alkalmas lesz, de a csúcsmodell a Vanquish marad. A cél, hogy a DB 9 a 150 ezer euróig terjedő árkategóriában a csúcson álljon a 2+2 üléses sportkocsik között.

A térhálós vázszerkezetnek és a nagyrészt alumínium karosszériának köszönhetően, az autó tömegét 1700 kilogrammra sikerült leszorítani. A belsőt az Aston Martintól megszokott nemes fa és bőr, valamint alumínium borítja. A műszerek skálázása is eltér a hagyományostól, ugyanis a fordulatszámmérő az óramutató járásával ellentétes irányba forog.

A DB 9-ből éves szinten 2000 darab gyártását tervezik egy új helyszínen, a Land Rover Angliában található gaydoni székhelyétől nem messze.