Frankfurtban lesz látható a hazánkban nagyon népszerű Polo Classic utóda. A négyajtós Polo Nyugat-Európában már az ősztől elérhető lesz két dízel és két benzines erőforrással. A ferdehátú változathoz képest jelentősnek mondható 28 centiméterrel gyarapodott az autó hossza. A méretváltozást leginkább a hátul utazók élvezhetik és a csomagtartó is 432 literesre bővült alaphelyzetben, 270-ről. A magyarországi forgalomba helyezésről az importőr még nem tud pontos információval szolgálni.

A másik Polo újdonság a Fun nevet kapta. A ferdehátú változattól elsőre a 20 milliméterrel megemelt hasmagasság, a krómozott tetősínek, és a 17 colos könnyűfém felnik teszik láthatóvá a különbséget. A Fun négy benzinmotorral (55-100 lóerő) valamint egy 75 és egy 100 lóerős dízelmotorral lesz választható.

A Phaeton hosszabbított változatában 120 milliméterrel növekedett a tengelytáv, melynek szintén a hátsó utasok örülhetnek, akiknek eddig sem kellett szoronganiuk. A hosszú Phaeton rendkívül gazdag alapfelszereltséggel érkezik, a motortérben pedig V8-as és W12-es benzines valamint V10-es turbódízel dolgozik majd.

Az újdonságok mellett számtalan meglévő modellt új motorkínálattal mutatnak be. A Beetle kabrió ezentúl már rendelhető lesz 100 lóerős turbódízel változatban is 250 newtonméteres maximális nyomatékkal.

A Volkswagen kompakt egyterűje a Touran megkapja a kétliteres, közvetlen befecskendezéses 150 lóerős benzinmotort, az öthengeres 174 lóerős dízel pedig már rendelhető lesz hatfokozatú automata váltóval is.