Új pályán, új élmények: egy eldugott gyári kapcsoló aktiválásával immáron teljes erejével működik a Seat Leon Supercopa. Az új beállításnak köszönhetően hihetetlenül brutális hangok kísérik a Seat minden mozzanatát. Most már messziről hallani a semmi máshoz nem hasonlítható Supercopa üvöltést.

Zengő Zoltán elmondta, hogy igen nagy kedvvel vágott neki a versenynek, és a kiváló eredmények csak tovább erősítették jó kedvét. Szombaton a 2 futam alapján az összetett negyedik helyen végzett, míg vasárnap az ötödik helyet tudta megszerezni. Ezzel a teljesítménnyel kategóriájában mindkét nap harmadik helyet szerzett, így két kupával is gazdagíthatta gyűjteményét.

A pálya rendkívül technikás volt, amit mi sem bizonyít jobban, hogy még a Zengő Zoltán is megtalálta a pályát határoló szalmabálákat és gumikat. Az egyik körben, miután tudta, hogy egy lassabb autótól akadályoztatva új időt mehet, Zoli eldobta a vasat és egy piruett után az autó hátulsó részével gázolta el a szalmát. Egy hasonló szituációban egy gumioszlop volt rossz helyen, amiből néhány darab be is szorult az első légterelő alá, amit csak a célban sikerült kézi erővel eltávolítani.

Kavecz István, alias Bongo, Zoli legnagyobb ellenfele a BMW M3-mal , mindkét nap a Seat mögé szorult, jóllehet a helyezés csak néhány tizeden múlt.

Zoli sikeresnek ítélte az általa és a versenybírók által kijelölt pályát és szerinte a későbbekben akár körversenyek megrendezésére is alkalmas lehet a reptér a későbbiekben. Az eszményi kezelhetőségű és stabilitású pályaautónak is nagyon feküdt a kiskunlacházi reptéren kijelölt aszfaltcsík.

Legközelebb szeptember 13-14-én látható a csapat akció közben, a szezon második hungaroringi versenyén.