Új motorokkal bővül az átdolgozott Opel Agila motorkínálata. A 75 lóerős ezerkettes mellett a korábbi egyliteres motor Twinport befecskendezéssel működik, és a kiskategóriában még csekély szerepű dízelmotor is megjelenik az Agila motorterében. Mindhárom motor megfelel az Euro 4-es károsanyag-kibocsátási szabványnak.

Szemből a krómkeretes, nagyobb méretű hűtőrácsról ismerni meg a 2004-es modellévet. Kiviteltől függően vidámabb kárpitokat és az ülések színével megegyező biztonsági öveket találunk a belső térben.

A Twinport befecskendezésnek köszönhetően az egyliteres Agila fogyasztása 6-ról 5,8 literre csökken. A Twinport rendszer nagy mennyiségű visszavezetett kipufogógázzal dolgozik. Ez a módszer a szívási veszteségeket csökkenti, amit a fojtószelep okoz. A benzinesek teljesítményét a beáramló levegő mennyiségével szabályozzuk, erre szolgál a fojtószelep, amely azonban fojtja a motort. A Twinport részterhelésnél egy második csatornán, a fojtószelep megkerülésével szívja be az égéshez szükséges levegőt, ami a visszavezetett kipufogógázból érkezik.

Az Opel mérnökei az ötletet a szívószálhoz hasonlítják. Szűk keresztmetszetű szívószálon nagy erővel kell felszívni az italt, míg nagyobb átmérőjű szívószálon kisebb erővel is gyorsabban olthatjuk szomjunkat. A biztos gyújtás és tökéletes égés érdekében részterhelésnél a levegőt erős örvénylésre bírták a mérnökök. A Twinport (iker nyílás) olcsón megvalósítható fogyasztáscsökkentő fejlesztés, ezért pont a kisebb autókban tesz jó szolgálatot. A közvetlen benzinbefecskendezéses motorokkal szemben a Twinport benzinesek nem igényelnek nehezen elérhető kénszegény benzint.

A Fiat fejlesztésű 1,3 literes dízelmotor az Agilában is 70 lóerős lesz, átlagfogyasztása 5,2 liter. Az Opelnél Multiinjection néven fut a Fiatnál Multijetnek mondott befecskendezés, a dízel Agila típusjelzése 1.3 CDTI Ecotec.