Szerencsések voltak a magyar nézők, hiszen szinte elsőként láthatták a Peugeot 206 WRC-t nemzeti bajnokságban, köszönhetően annak, hogy Rolf Schmidt már 2000-ben kapott egy ilyen autót. Ez a versenyautó akkor mind az osztrák, mind a magyar futamokon indult. Igazán nálunk volt sikeres az autó, mert míg Janika sorra gyűjtötte az első helyeket, addig Achim Mörtl háromszor is totálkárosra törte az első évben.

Volt is többször izgalom a magyar bajnok háza táján, hiszen sokszor csak egy-két hét választotta el az osztrák és magyar futamokat egymástól. Van azonban egy olyan része az autónak, amit még baleset nélkül is szinte mindig pótolni kell, ez pedig a hátsó lökhárító. Eddig 60-at használt el a csapat belőle, de fogyott szépen az első sárvédőkből is, egészen pontosan 25.

Négy bajnoki címet mondhat magáénak az autó, egyet Ausztriában, hármat hazánkban szerzett meg. Az éremtáblázata is figyelemre méltó, hiszen 27 futamgyőzelemmel, 9 ezüst és 2 bronzéremmel büszkélkedhet. Ez pedig igen szép eredmény ha figyelembe vesszük, hogy eddig 49 versenyen van túl. Ezzel a listával pedig a legöregebb még versenyző Peugeot 206 WRC. Megbízható az autó, ez nem kétséges, hiszen Janikának egyetlen versenyen kellet csak műszaki okok miatt kiállnia.

Annak ellenére, hogy Ifj. Tóth János csak a harmadik helyen áll a bajnoki pontversenyben továbbra is a bajnokság esélyesének számít.