“As good as it looks”, szól a Fiat Punto angol jelmondata, szó szerint fordítva olyan jó, amilyennek kinéz. Hazánkban ezt sikerült kitűnően magyarítani, nálunk ugyanis “Higgyen a szemének” szlogennel fut az új Punto reklámkampánya. A német kollégák már nem voltak ennyire ötletesek, ezért ők az angol eredetit szó szerint átvéve azt kommunikálják az autóról, hogy “So gut, wie er aussieht.”

Ezt a szlogent azonban a Peugeot már használta a 205-ös egy jóval korábbi kampányában. A kilencvenes évek elején több német autós lapban is látható hirdetésben egy vessző különbséggel ugyanaz szerepelt a francia kisautóról, mint most a Puntóról: “So gut wie er aussieht.”

Nem is olyan ritkák a hasonló esetek, mivel egyre nehezebb bármilyen frappáns újdonságot kitalálni a töméntelen új autóhoz. Néhány éve a Renault Clio bevezetésekor használt szimbólum borzolta kissé a kedélyeket. A kampányban a Renault azt kérdezte, hogy vetted-e a jelet. A Volkswagen ugyanezt kérdezhette volna a Renault-tól, mivel a váltót mintázó jelet korábban észak-amerikai megjelenéseiben maga is használta.