Javuló minőség, helyenként megduplázódó értékesítések, megújult kínálat: működésének első fél évében sok sikert aratott a GM Daewoo. A teljes nevén GM Daewoo Auto and Technology Co. alapításának múlt héten volt fél éve.

Nehéz időszakban kezdett működni a vállalat. Az értékesítések ennek ellenére folyamatosan növekednek a korábbi mélypontról. 2003. márciusában a GM Daewoo 37 162 autót adott el. Ez 107 százalékkal több a tavaly szeptemberinél.

Európában a március havi értékesítési adatok alapján 8400 Daewoo kelt el, ami 35 százalékos plusz a tavaly őszivel összehasonlítva.

Az új vállalat regionális központja Budaörsön van. A kelet-közép-európai importőr eddig 10 piacon kezdte meg az új Daewook értékesítését.

Számos új modell jelent meg az elmúlt fél évben. Köztük a Kalos legfontosabb. A középkategóriás kínálatban az új Nubira jelent újdonságot. Egy kategóriával feljebb is friss típussal jelentkezett a koreai gyár, mégpedig a nemrég tesztelt Evandával.

Javult a minőség és a termelékenységi mutatók is javulást jeleznek. A nagyobb kereslet miatt sokat nőtt a gyárak kihasználtsága. Az észak-amerikai, a közel-keleti, az európai és az ausztrál piacokon meglévő kereslet növekedésével több gyárban is éjszakai műszakot vezet be a GM Daewoo.