Búcsúzik két BMW sportautó: a Z8 és az M5. A James Bond filmben megismert, kis szériában készülő Z8-as roadster 3 éves gyártási periódusa alatt 5700 vásárlót örvendeztetett meg. Csekély darabszáma miatt az exkluzív autó számos tulajdonosa a gyűjtők köréből került ki.

Az 1998 őszétől forgalmazott M5-ből 20 500 darabos eladással számolnak júniusig, amivel az autó kategóriájának legkeresettebb típusa volt.

Az első M5-ös sorozatot még kézzel szerelték össze 1984 és 87 között, és mindössze 2100 talált gazdára belőle. A második generáció (1988-95) már jóval sikeresebb volt elődjénél a maga 12 ezer autós eladási példányszámával.

Mindkét típust az ötliteres, 400 lóerős nyolchengeres erőforrás hajtotta a maga 500 newtonméteres nyomatékával. Ez az erő 5,3 másodperc alatt gyorsítja a M5-öst 100 km/h-ra, míg az alumínium karosszériás Z8-nál 4,7 másodpercre van szükség ugyanekkora tempó eléréséhez.

Habár a menetteljesítményeket nézve nem sok különbség adódik a két autó között, a kétüléses roadster az M5 árának majdnem a kétszeresébe került.