4 százalékkal több Toyota talált gazdára Európában az idei év első három hónapjában, mint a tavalyi év hasonló időszakában. A Toyota ezzel folytatni tudta az évek óta tartó növekedést. A 212 069 Európában értékesített autó új negyedéves rekordot jelent.

A négy százalékos fejlődés eredményeként a piaci részesedés is javult. 4,5 helyett az európai piac 4,6 százalékát mondhatja magáénak a Toyota. A világ legnagyobb tőkeerejű autógyára egy lépéssel tehát újra közelebb került a 2005-re kitűzött 5 százalékos részesedéshez. A Toyota egy bizonytalan és gyengülő piacon tudott javítani a maga helyzetén.

Nagyon kelendő a Corolla, amelyből 36 százalékkal több, 47 212 kelt el három hónap alatt. Jól fogy a RAV4, amelynél 22 százalékos a fejlődés. Igen kedvező az új Land Cruiser sorozat fogadtatása is. A terepjáróból majdnem 10 000-et adott el a Toyota Motor Marketing Europe, ami ebben a kategóriában rendkívül jelentős. A legnagyobb kereslet Európán belül Olaszországban mutatkozik a Toyotákra, ahol közel 40 000 autó kel el.