63 AMG után 65 AMG, szívómotoros csúcsmodell helyett duplaturbós zászlóshajó. Kettős turbófeltöltéssel a V12-es motor 612 lóerőt és 1000 Nm-t ad le a Genfi Autószalonon bemutatandó luxuskupéban.

A hengerűrtartalom 5513-ról 5980 köbcentire nőtt. A furat 82 helyett 82,6 milliméterre változott, a löket hat milliméterrel, 93-ra gyarapodott. A DaimlerChrysler konszernben egyedül a smartok között jellemző az 1,0 barnál magasabb turbónyomás, most azonban a csúcsmodellben is maximum 1,5 baros nyomással tölti a hengereket a két feltöltő.

Nagyobbak a befecskendező fúvókák, az öntött helyett a strapabíróbb kovácsolt dugattyúk dolgoznak a blokkban. Nulláról százra 4,5 másodperc alatt gyorsul az autó, végsebességét 250 km/órában szabja meg a gyári elektronikus korlátozás.