Magyarországon is megvásárolhatóvá vált a Mercedes E 400 CDI. Alapára 18 050 000 forint. A 260 lóerős E-Mercedesnél egyetlen személyautóba épített dízelmotor erősebb, méghozzá a Volkswagen Touaregben bevetett V10-es TDI, amely 313 lovas.

Ez a motor a G 400 CDI-ben és a Mercedes S-osztályban 250 lóerős. A 10 lóerős teljesítmény-növekedést a motoron, a töltőlevegő-hűtésen és a kipufogórendszeren végrehajtott módosításoknak köszönheti. A nyomaték 560 Nm, 1700 és 2600 között.

Álló helyzetből száz km/órás sebességre 6,9 másodperc alatt gyorsul az autó. A megszokott rend alapján az E 400 CDI-ben sebességkorlátozó elektronika szabályozza le az autót 250-nél. Széria az ötfokozatú automata váltó, kézi sebességváltó nem rendelhető.

Száz kilométeren az európai fogyasztási szabvány szerint 9,4 litert fogyaszt a V8-as dízel Mercedes. Kezdetben csak a limuzinhoz lesz választható a bivalyerős turbódízel, később valószínűleg a nemrég bemutatott kombiban is megtalálható lesz a V8-as dízel.