2003-ban az új Mégane-család tovább bővül. Az egyelőre kéttagú família az év második felében további négy modellel gazdagodik. Aligha lehet megmondani, hogy az újdonságok közül a nyitható üvegtetős kupé-kabrió, a fura farkialakítású kombi, a nagysikerű Scénic utód, vagy a hagyományos formát az egyediséggel ötvöző limuzin alakja lesz-e a legkülönösebb. Most ez utóbbiról hullt le a lepel, igaz, egyelőre csak vázlatos formában.

Mivel a Renault Mégane II igazi egyedisége az autó hátuljának kialakításában rejlik, a ferdehátú modellek után minden egyes újabb variáns meglepetést jelent. A négyajtós limuzin, úgy tűnik, a konzervatív vásárlói réteghez igazodva hagyománytisztelőbb formát kap, mint testvérmodelljei. Ennek eredménye viszont, hogy az apró csomagtartóval rendelkező ferdehátú Mégane-okhoz képest a limuzin csomagtartója tágas lesz, ami legalább 450 litert jelent.

A limuzin motorkínálatát tekintve alig tér el az eddig megismert modellekétől, bár elképzelhető, hogy a 80 lóerős, 1,4-es benzines és a 82 lóerős, 1,5 literes dízelmotor nem lesz választható a testesebb kasztnihoz.