Még csak február legelején járunk, de máris elkelt az idei évre szánt Ford Fusion mennyiség három negyede. Január legvégéig 250 autóra adtak le megrendelést a Ford márkakereskedők, bár az importőr 2003-ban összesen 340 autó értékesítését tervezte. A vezérképviselet erre reagálva jelentősen megemelte a Magyarországnak jutó gyártást.

Thomas Owsianski, a Ford Motor Hungária Kft. ügyvezető igazgatója szerint a Fusion a “Fiestánál nagyobb méretével, a magasabb üléspozíciójával, erőt sugárzó formájával az egyik legjobb autó azon magyar családok számára, akik valami nagyobbat és inspirálóbbat szeretnének a hagyományos kisautóknál, illetve nem tudnak megvenni egy magasabb kategóriájú autót”.

Hazánkban jó ár nélkül szinte lehetetlen piaci sikert elérni, ez a Suzuki Swifttől a Porsche Cayenne-ig minden kategóriában igaz. A Fusion árképzése igazodik a piac vásárlóerejéhez, amit a 2 849 000 forintos alapár is jelez, az 1,4 literes, benzinmotoros változat esetében.