Új motorral egészül ki az Opel Speedster eddig egytagú motorkínálata. A 2,2 literes, 147 lóerős szívómotor mellett megjelenik az Astra Cabrióban és a leggyorsabb széria egyterűben, a Zafira OPC-ben is bevetett kétezres turbómotor. A feltöltött erőforrás a Speedsterben 200 lóerős lesz. Maximális nyomatéka 250 Nm, ami 1950-es fordulatszámtól használható.

Gyári adatok szerint 4,9 másodperc alatt lőhető fel nulláról százra a minimalista élményautó. Végsebessége 240 km/óra. A szívómotoros négyhengeressel 5,9 másodpercig tart a százra gyorsulás és 217 km/óra a végsebesség.

Félelmetes a motor rugalmassága. Ötödikben 80-ról 120-ra 6,7 másodperc alatt gyorsul a Speedster Turbo, negyedikben ugyanehhez 5,1 másodperc kell. A Lotus Elise-ből átvett alumínium vázas és műanyag karosszériás autó teljesítménysúlya 4,7 kg/lóerő. Ez jobb, mint a 280 lóerős Honda NSX-é.

Kívülről első spoilerajak és hátsó szárny különbözteti meg az erősebb változatot a szélvészgyors szívómotoros Speedstertől. Oldalról feltűnő a nagyobb levegőbelépő-nyílás, amely a turbós motor igényeit elégíti ki. A turbómotoros gépet is a brit Lotus gyártja, az angliai Hethelben.