A Szöuli Autószalon nyitónapján a Hyundai Motor elnöke, Kim Dong-jin elmondta, hogy a Hyundai és a résztulajdonát képező Kia felemelkedéséhez kulcsfontosságú, hogy külön prémiummárkát hozzanak létre luxusautóik számára. Jelenleg a két korai gyártó által készített autók minősége és színvonala megállja a versenyt az európai konkurensekkel összemérve, ám presztízsük jócskán elmarad azokétól. A külön luxusmárka felállításával ezen sokat lehetne változtatni. A luxusmárka első képviselője a 2006-ban piacra kerülő Equus lehet, mely több autószalonon is feltűnt korábban.

A Hyundai és a Kia az eladott autók számát is fokozatosan emelni kívánja az elkövetkező években. 2003-ra 3,1-3,5 millió autó értékesítését tervezik. 2008-ra már 5 millióra nőhet ez a szám, mivel addigra beindul a termelés a cég új amerikai, indiai és kínai gyárában. Ez a darabszám szerintük addigra elég lenne ahhoz, hogy a világ 5 legnagyobb autókonszernje közé kerüljenek.