Az új CLK kupé gyönyörű formatervét megtartva készítette el a Mercedes-Benz a vászontetős kabriót. Korábban egymásnak ellentmondó hírek jelentek meg arról, hogy nyitható fémtetőt kap-e az új CLK Cabrio, vagy elődjéhez hasonlóan vászontetős lesz. Most már biztosan tudjuk, hogy a 2003-tól kapható kabrió vászontetős marad. Nyitott tetővel az utasok védelméről a megerősített szélvédőkeret és a borulás esetén a hátsó ülések mögül előugró bukókeret gondoskodik.

A Mercedeshez illően a belső térben felhasznált anyagok minősége első osztályú, az autó felszereltsége pazar. Hagyomány, hogy az utastér négy felnőttnek is kényelmesen tágas. A csomagtartó mérete nő az elődéhez képest, ha a tetőt felcsukjuk, 400 liter feletti.

A két alap erőforrás egyike a kétliteres, kompresszoros 163 lóerős motor, a másik az 1,8 literes 170 lóerős direkt befecskendezéses kompresszoros benzinmotor. A csúcsmodell a CLK 500, mely egy V8-as, 306 lóerős motorral felszerelt csodagép. Mercedes kabriók közül az új CLK kap először dízelmotort. A 177 lóerős 270 CDI erőforrás spórolósan gondoskodik a sportos menetteljesítményekről. Természetesen az AMG is prezentál egy csúcsverziót, 5,5 literes, 367 lóerős motorral.

Akár benzines, akár dízel üzemű CLK-t választunk, egy biztos, olcsó nem lesz. A kupéhoz képest a Cabrió várhatóan 1,5 millió forintnak megfelelő euróval fog többe kerülni.