Hétről 7,3 literre növelték a Pagani Zonda motorjának lökettérfogatát, így teljesítménye most már 555 lóerő. Úgy növelték a teljesítményt, hogy az autó rugalmassága és átlagos használhatósága abszolút nem romlott, sőt 2000-es fordulaton már 620 Nm forgatónyomaték áll rendelkezésre, a maximális 750 Nm pedig 4050-es fordulaton ébred.

A pilótafülke mögött magasabbra helyezett levegőbeömlő nyílás is segített a teljesítmény további növelésében, hiszen így jóval több levegő áramlik be a nyílásokon. A Zonda S 7.3 állítható futóművét a svéd Öhlins szállítja, az óriási méretű hűtött fékekről a Brembo gondoskodik, a kerekek pedig OZ Racing 18 colos alumínium felnik. A speciális Michelin gumikat kimondottan a Zonda számára fejlesztették ki.