Az Audi Győrben készülő 1,8 literes benzines turbómotorja már eddig is többféle teljesítmény változatban készült, 150-tól 225 lóerőig. Most két újabb variáció jelent meg 163 illetve 190 lóerős teljesítménnyel.

A 190 lóerős teljesítményt az Audi sportrészlege, a quattro GmbH hozta ki az 1,8-as motorból. Ehhez módosították a turbófeltöltőt, még egy töltőlevegő-hűtőt építettek a turbóhoz és módosítottak a motorvezérlő elektronikán is. A nagy teljesítmény mellett fontos volt a rugalmas viselkedés is, így a motor maximális 240 Nm-es nyomatékát 1950 és 5500-as fordulat közt adja le.

A 190 lóerős motort beszerelik az A4-es limuzinba és a kombiba, és választható első- vagy összkerék-hajtással is. A sebességváltó hatfokozatú, rövid áttételekkel. A százra gyorsulás 8,2 másodpercig tart, a végsebesség 236 km/óra az elsőkerék-hajtásos A4-es limuzin esetén. Kívülről az erősebb turbómotorral szerelt A4-es a piros “T” betűről ismerhető fel.

Az Audi A4 Cabriolet-ba szerelt 163 lóerős turbómotor maximális nyomatéka 225 Nm az 1950-4700 1/perc fordulatszám-tartományban. Ehhez a motorhoz ötfokozatú kézi vagy fokozatmentes automta váltó is választható. Kézi váltóval 9,4 másodperc alatt gyorsul az A4 kabrió 100-ra, a CVT váltós 0,1 másodperccel fürgébb. A végsebesség 226 km/óra a kézi váltóval és 219 az automatával.