A jövő héten kezdődő Genfi Autószalonon állítja ki az Audi az A2-es közvetlen befecskendezéses benzinmotorral hajtott variánsát. Az autó 1,6 literes motorja 110 lóerős, és 9,8 másodperc alatt gyorsítja 100-ra a gömbölyű alumínium kisautót. A végsebesség 202 km/óra.

Az Euro4-es károsanyag-kibocsátási normát teljesítő 1,6 literes motorral 5,9 liter benzint fogyaszt az A2-es átlagosan 100 kilométerenként.

Már lassan egy éve hallani lehet arról, hogy az Audi bemutatja az Audi A6-os legerősebb sportváltozatát, az RS 6-ost. A sportlimuzin egy időben jelenik meg kombi és lépcsőshátú karosszériával is. A nagyágyút az Audi sportrészlege, a quattro GmbH készíti. Az autó orrában V8-as biturbó motor tombol és az összes kereket hajtja.

A V8-as motor teljesítménye lehengerlő: 450 lóerő 5700 és 6400-as fordulat közt. A motor forgatónyomatéka is sokat ígérő 560 Nm, ami 1950 1/perctől egészen 5600 1/percig elérhető. Az ötfokozatú tiptronic váltó és az állandó összkerékhajtás gondoskodik arról, hogy a hatalmas nyomaték ne csak a földre égetett gumi formájában jelenjen meg. A szériában 18 colos kerekeken gördülő RS 6-os bitangul megy, mindössze 4,9 másodperc telik el a 0 és a 100 km/óra közt gyorsuláskor. Megálljt 250 km/óránál szab az elektronika.

Ha nem a végsebesség, hanem váratlan akadály miatt kell megállni, elöl 365, hátul 335 milliméter átmérőjű belső hűtésű tárcsafékek segítenek a lassulásban.

A harmadik Audi újdonság sem éppen hétköznapi bevásárló autó. Az Audi A8 4,2 literes V8-as motorját ültetik át az Audi allroad quattroba. Az Audi szabadidőautó már ez idáig is igen népszerű volt az Egyesült Államokban, ám sokan kritizálták, mivel nem volt rendelhető V8-as motorral. Ezt a problémát enyhíti majd a 300 lóerős V8-as, mely kizárólag ötfokozatú tiptronic váltóval választható. Ezzel a párossal 7,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet az összkerékhajtású Audi szabadidőautó.