Tavaly szeptemberben a Frankfurti Autószalonon egyszerre mutatkozott be a Peugeot 307 SW és a 206 SW tanulmányautó. A két koncepció közül a 307-es szériaváltozata már néhány hete napvilágra került, a végleges 206 kombi pedig most mutatkozik be.

2,44 méter hosszú maradt a 206 SW tengelytávja, a hátsó túlnyúlás viszont 19 centivel nőtt, így az autó hossza 3 centivel haladja meg a 4 métert. Ugyan az SW csomagtere 68 literrel nagyobb, mint a ferdehátú 206-osé, még így sem túl méretes a 313 literes csomagtér, mely a tetőig pakolva 480 literes lehet. A kategória társak, Seat Cordoba Vario, VW Polo Variant, Fiat Palio Weekend mind nagyobb csomagteret kínálnak.

A rakodást segítendő a teljesen sík padlójú csomagtér rakodómagassága 53 centiméter, és a csomagtérajtó üvege is külön nyitható.

A nyugat-európai országokba várhatóan az év második felében érkezik meg a Peugeot 206 kombi. Motorválasztéka ezeken a piacokon megegyezik a ferdehátú 206-oséval, négy benzin és két dízelmotor választható az autóhoz. A legerősebb benzinmotor 2,0 literes 136 lóerős, de létezik 1,6-os, 1,4-es és 1,1-es is. A 2,0 literes 90 lóerős dízel mellett a nemrégiben hazánkban is bemutatott 1,4 literes 68 lóerős dízelmotorral is rendelhető lesz az autó.