A formatervezés a kaliforniai Hyundai stúdió munkája. Ugyaninnen ered a tavalyi HCD6 kabriótanulmány karosszériája. A HCD7 nagyobb a jelenlegi csúcsmodellnél, az XG 30-nál. A tanulmányautót automatikus magasságállítású futóművel szerelik fel. A hengersoronként kétvezértengelyes V8-as motor hengerűrtartalma 4,5 liter. 270 lóerő a maximális teljesítmény, A koncepcióautó a jövő luxusautóinak formáját képviseli a Hyundai szándéka szerint.

Komoly, 21 colos felnik és gumik vannak a Hyundai luxusautó tanulmányán, 245/45-ös Michelin abroncsokkal. A 496 centi hosszú autó ötfokozatú automatikus sebességváltót kapott.

A vetítőlencsés fényszórók egymás fölött helyezkednek el. A műszerfalból a gyújtás ráadása után egy hét col átmérőjű, folyadékkristályos képernyő emelkedik ki.