1993-ig gyártott saját személyautókat az Isuzu. Gyártásuk leállítása után sem vonult ki a személyautó piacról az Isuzu, hanem a Honda Accordon alapuló Aska limuzint árulták. Az Aska LF és LJ változatban készül a jövő év elejéig. Mindkét motor a Hondától érkezik. A VTEC szelepvezérléses motor 1,8 literes hengerűrtartalommal 140, 1997 köbcentivel 150 lóerőt ad le. Mindkét motorhoz ötfokozatú kézi, vagy a Japánban népszerűbb automata váltót kínálták négy sebességfokozattal.

A jövőben az Isuzu, eddigi profilját erősítve a szabadidőautókra helyezi a hangsúlyt. A modern Axiom és a majdnem veterán Trooper mellett dízelmotorok és a haszonjárművek gyártására koncentrál a japán márka.

Korábban a szintén a General Motorshoz tartozó Opel két Isuzu terepjárót is átvett. A Rodeóból lett a jelenleg is gyártott Opel Frontera, az Opel Monterey pedig a Trooperen alapult.