Megerősített kerékfelfüggesztést, hatásosabb fékeket, 1.6 literes motort és hatékonyabb hűtést kap a Mazda NR-A. Az MX5-ös roadsterrre épülő A-csoportos versenyautót úgy tervezték, hogy Japánban közúti forgalomban is használható legyen. Európa legtöbb országában A-csoportos versenyautók közúton nem közlekedhetnek.

A Mazda szerint az NR-A célközönsége kezdő autóversenyzők köréből kerül ki. A hazáján kívül Európában is igen sikeresen szereplő MX5-ös utcai versenyautó változatához Japánban 5 millió forint körüli áron lehet majd hozzájutni ez év végétől.

A Japán Automobil Szövetség szervezésében és a Mazda szponzori segítségével indul jövő májusban egy roadster versenysorozat, amelyen a Mazda NR-A-k rajhoz állnak majd. A négypontos biztonsági övek, versenyülés és bukókeret teszi versenyzésre alkalmassá az NR-A-t.