Sorozatgyártásban sem nevezhető unalmasnak a Honda S2000-es roadstere, de még ezt is fokozta a japán gyár. Egyedi kék belsőt készítettek a kocsi számára, ezzel a nemes anyaggal vontak be mindent, amit szériában műanyag borít. A két különböző árnyalatú kék Alcantra bőr remekül mutatott a szürke autóban. Ezen kívül az S2000-es egyes részei, mint a bukócső vagy a kormány karbon díszítést kaptak. 18 colos kerekeken gördül a kétüléses sportkocsi, amelynek 2,0 literes 240 lóerős motorját erősebbé hangolta a gyár. Érdeklődésünkre, hogy ez mekkora a teljesítménynövekmény a kiállításon dolgozók nem árulták el a titkos információt.

Már Magyarországon is kapható a Honda egyterűje a Stream, amelynek egy tuningolt változatát is megcsodáltuk Frankfurtban. Külsőleg kisebb spoilerekkel ruházták fel az autót, sportossá változtatva az autó külső jellegét. Új sportosabb kialakítású első és hátsó lökhárítókat kapott az autó. A széria kialakítással ellentétben a tuning változat méhsejtmintás rácsba süllyesztett kerek ködlámpákat kapott. Ezen felül mélyebbre nyúló küszöbökkel és sötétített első fényszórókkal is növelték a versenyhangulatot. Hasonlóan az S2000-eshez a Stream is ötágú 18 collos könnyűfém felnikkel volt felvértezve. A kerekek mögött nagyobb méretű féktárcsákkal találkoztunk, amelyeket új pirosra fényezett féknyergek fognak. De leginkább az autó belsejét változtatták meg a szakemberek, hat vajszínű versenyülést szereltek be. A megfelelő hangzás érdekében négy rozsdamentes véggel szerelt, sportkipufogó-rendszerrel látták el a Streamet.

Mint ahogy az előzőekben bemutatott autók úgy a Honda Jazz kissé eltérő formában is jelen volt. Kiszélesítették az első és a hátsó sárvédőit, melyek alatt grafit színű felniket láttunk. Az autó színével megegyezőre, sárgára fényezték a féknyergeket is. Masszívabb küszöböket és lökhárítókat szereltek a Honda szakemberei a megvadított Jazzra. Hátul sötétített lámpaburát és középre helyezett ovális kipufogóvéget és az üveg ölé szerelt tetőspoilert láttunk a Jazzen.