Lapunk a C5 kombiról korábban részletes bemutatót közölt. A C5 kombi csomagtere az ülések lehajtása nélkül 563 literes, a limuziné 456. Lehajtott ülésekkel a kombié 1658 literre nő. A felszereltség és a motorizáltság megegyezik a vezess.hu-n konfigurálható limuzinéval.

A kombival még jobban kihasználható a Citroen hasmagasságát a terheléstől függetlenül megtartó Hydractive 3 hidropneumatikus rugózása. A csomagtérben található kapcsolóval a kombi hasmagassága gombnyomásra csökkenthető, vagy növelhető akár kikapcsolt gyújtás mellett, így téve kényelmesebbé a bepakolást. Jó ötlet, hogy az utasteret fékezéskor vagy balesetnél a csomagtérből átrepülő tárgyaktól óvó masszív hálót a hátsó ülés támlájára szerelték. Ennek köszönhetően az ülést előrehajtva a háló az első ülések mögött is kifeszíthető. A kalaptartó kiszerelése néhány pillanatig tart, rögzítése sem igényel körülményeskedést. A raktérpadlóhoz felárért megfordítható szőnyeget kínál az importőr. Ennek egyik oldala jó minőségű szőnyeg, másik fele könnyen tisztán tartható, koszra, sárra kevéssé érzékeny borítást kapott. A csomagokat négy padlóból kihajtható fülhöz rögzíthetjük.

A C5 kombi a limuzinhoz hasonlóan a középkategóriás Xantia és a felső középkategóriás XM nagy rakterű változatát váltja le. Kombiban mindig is erős volt a Citroën. A CX Break hatalmas csomagtartójában két alacsonyabb termetű ember talált helyet. Ez a megoldás több kiváló térkínálatú francia autóban, például a Peugeot 504 és 505 kombiban vagy a Renault 21 Nevadában is megtalálható volt. A CX Familiale (Break mellett a kombik másik francia neve) három egyenként lehajtható vagy kivehető hátsó ülést kínált, amit néhány éve a modern egyterűekkel fedez fel újra a közönség. Utódja, az XM kombi bődületesen nagy csomagtartóval és utastérrel kápráztatta el a kényelem iránt fogékony vásárlókat. Poggyászterének térfogata 720 és 1960 liter között volt változtatható. Alapállapotban ennél egy kombi sem nyújt többet, lehajtott ülésekkel a Mercedes-Benz E-osztály T-modellje szárnyalja csak túl 15 literrel.