A C-Crosser belső tere és hajtáslánca is nagy szabadságot enged használóinak. Utasterét teljes egészében üveg fedi, ami tovább javítja a hatszemélyes kocsiban a térhatást. Igen széles a francia szabadidőautó, ennek köszönhetően elöl a Fiat Multiplához hasonlóan három ember ülhet egymás mellett. Mivel a kormányzást vagy a fék és a gázpedállal kiadott parancsok közvetítését elektronika végzi, a kormánykerék tetszés szerint a három első ülés bármelyike előtt rögzíthető.

A magasra emelt székek alatt elfér a három hátsó utas lábfeje, lábuknak így igen tágas hely jut a viszonylag kompakt külső méretek ellenére. Tágassága mellett elektromos motorokkal rugalmasan használható a C-Crosser karosszáriája. Gombnyomásra a hátsó ablak és a tető a padlóba süllyeszthető. Oldalsó tolóajtókon lehet beszállni hátra.

Motorterében a kétezres HPi (közvetlen befecskendezéses) benzinmotor dolgozik. Városban négykerék-kormányzás javítja a fordulékonyságot. A Hydractive 3 hidropneumatikus rugózás segítségével 140 és 200 milliméter között állítható a C-Crosser hasmagassága. A két tengely között viszkókuplung osztja el a nyomatékot.