A pécsi futam harmadik befejező napján zuhogó eső fogadta a versenyzőket, ismét előkerültek az esőgumik és az intermédiák. Néha zuhogott, néha csak szemerkélt az eső, de ez nem riasztotta el a nagyszámú közönséget, akik rendületlenül szurkoltak kedvenceiknek.
Kétszer szerepelt volna a mecsekpölöskei gyorsasági a vasárnapi programban, de ezt a szakaszt a rendezők a vízátfolyások miatt törölték a versenyből.

A második nap után a Ford Escort WRC-vel induló Szelecky Tamás-Penderik László kettős várhatta az élről a folytatást. Szeptember 9-én vasárnap azonban nem ment nekik minden olyan simán, mint szombaton: ismét megjelent a technika ördöge, ám ezúttal csak kisebb problémákkal sújtotta csapatot, és sikerült célba érniük. A nap folyamán felmondta a szolgálatot a Ford fűtésének ventilátora, ezért párásodott az ablak. Később a 13. gyorsaságin felnyílt a Ford motorházteteje, ezért meg kellett állniuk, hogy rögzítsék azt, a célba érkezés pedig már csak három hengerrel történt, mert az egyik már nem működött. Ennek ellenére a Szeleczky-Penderik páros boldog volt, hogy célba ért, és mellékesen még meg is nyerte a Mecsek Ralit.

Benik Balázs és Somogyi Pál, akik a második helyen álltak a nap elején sajnos nem tudták befejezni a futamot, ugyanis a folyamatosan zuhogó eső beáztatta a Corolla WRC elektronikáját és a harmadik gyorsasági előtt megállt és nem mozdult.

Az N csoportban továbbra is éles harc folyt a dobogós helyekért, a nap elején még az Oroszlán testvérek álltak az élen és a Tagai fivérek üldözték őket. Oroszlánék a második gyorsaságin kaptak egy defektet, ami miatt megpördültek. Ezen a szakaszon több, mint egy perc hátrányt gyűjtöttek be. Tagaiék pedig nagy tempót diktálva háromszor az abszolút legjobb időt autózták, persze ehhez hozzá kell gondolni Szeleczkyék problémáit is. Végeredményben, Tagaiék egyelőre egy pont előnnyel várhatják az évadzáró futamot, de még megkaphatják a Budapest Rali szerzett, de óvás miatt függőben lévő 40 pontjukat, amivel már bajnokok lehetnek függetlenül az utolsó futamtól. Az N-esek között a Vizin-Doromby kettős lett a harmadik a Subaru Impreza Sti-vel.

Az F2-ben nem alakult ki komoly küzdelem, Szabó Gergő végig uralta az első helyet a VW Golf Kit Carral. Bútor Róbert nem tudta kihasználni a Citroen Saxo Kit-Car kisebb önsúlyát a vizes pályákon, ellenben Szabóval, aki végig kiaknázta a Golf nagyobb teljesítményét. Szabó Gergő még Oroszlánéknál is jobban zárta a napot, nem csak az F2 első helye lett az övé de az összetett harmadik helyét is megszerezte. Bútor az összetettben negyedik, az F2-ben második lett. A Tóth-Oláh páros szerezte meg az első kerékhajtásuk dobogójának harmadik fokát, Renault Megane Maxival.

A Mecsek Rali végeredménye :

1. Szeleczky-Penderik Ford Escort WRC 1:10:29
2. Tagai T.-Tagai R. Mitsubishi Lancer Evo VI +1:02 perc
3.Szabó G.-Táborszki VW Golf Kit-Car +1:11
4.Bútor R. -Tóth V. Citroen Saxo Kit-Car +1:43
5.Oroszlán L.-Oroszlán T. Mitsubishi Lancer Evo VI +2:24
6.Vizin-Doromby Subaru Impreza +2:30
7.Maksa-Vass Subaru Impreza +2:57 ,
8.Tóth J.-Oláh Renault Mégane Maxi +3:24

A következő verseny, a Zemplén-rali, a Magyar Ralibajnokság 8. futama Tokajban lesz október 25 és 27 között.