Két teljesen eltérő irányvonalú kétüléses tanulmányautót mutat be a Seat az ez évi legnagyobb autós seregszemlén, a Frankfurti Autókiállításon. Az egyik a Racer, ami a sportosságot hangsúlyozza, míg a City Cruiser a nem is olyan távoli jövő városi kisautóját mutatja be. Mindkét autó a Seat kis autójára, az Arosára épül.

A Racer motorja 1.6 literes 125 lóerős. A piros-fehérre fényezett karosszériájú autó 8.4 másodperc alatt éri el a 100 km/órát. A fehér 15 colos OZ-racing felniken guruló kisautó végsebessége pedig 207 km/h. A motor teljesítménye egy hatsebességes kézi váltón keresztül jut az első kerekekhez.

Nem csak fényezése, de a felszereltsége is inkább emlékeztet versenyautóra, mint utcai járműre. Belül csak két főnek jut hely a Momo versenyülésekben, amelyekbe ötpontos biztonsági övek rögzítik az utasokat. Alumínium és bőr borítja a sportkormányt. Le kell mondani a csomagtartóról is a Racerben, ott ugyanis a pótkerék trónol. Külsőleg is igen sportos érzés lengi körül a mérges Arosát, új agresszívabb első és hátsó lökhárítókat kapott.

A másik modell a City Cruiser nevet kapta. Ebben az autóban is két felnőtt utazhat és esetleg még egy kisbaba. Az ülések átlósan helyezkednek el, tehát a második ember bal hátul foglalhat helyet, míg a vezető melletti helyre egy különleges gyermekülést lehet rögzíteni. A vezető mögött egy különleges hűtőszekrényt szereltek, amely átkapcsolható melegítésre. Külön üreget képeztek ki a speciális hűtőben a cumisüvegek számára.

A gyártó állítása szerint városi használat mellet sokkal jobban kihasználható a City Cruiser. Az autó mozgatásáról egy rendkívül takarékos 1.4 literes turbódízel erőforrás gondoskodik, amelynek maximális teljesítménye 75 lóerő. A Seat szerint az autó csak játék a fantáziával, sorozatgyártását nem tervezik