A Frankfurti Autókiállításon mutatja be a svéd autógyártó PCC II-es nevű tanulmányautóját. A PCC (Performance Concept Car) rövidítést nagyteljesítményű tanulmányautónak fordíthatnánk. Az autó alapjául a Volvo V70-es kombi szolgál. Az autó elődje a PCC-volt amely egy S60 átalakítás volt. A két modell fényezésében és teljesítményében hasonlít egymásra. 19 colos, nagyon könnyű magnézium kerekeket kapott a V70-es átalakítás, amelyen 245/35-19-es gumik feszülnek. Mélyre nyúló, hatalmas spoilerekkel tették sportosabbá a PCC II-t, egy kis szárny a hátsó szélvédő mögé is került.

Kék és ezüst színekben pompázik a PCC II, amelyet egy öthengeres, 2435 köbcentis motor mozgat. Ez a blokk a 850-es Volvóban mutatkozott be. Az erőforrás, csakúgy mint az előző PCC-nél, itt is 300 lóerős. 400 newtonméter a motor maximális forgatónyomatéka, amely egy hatsebességes kézi váltón át jut a kerekekhez. Az autó teljesítményének útra viteléről elektronikusan vezérelt összkerékhajtás gondoskodik.

Különleges, egyedi futóművet kapott a PCC II. A Four-C (Continuously Controlled Chassis Concept) névre keresztel rendszer állítható futóművel rendelkezik, amely együttműködik a négykerékhajtással és a menetstabilizáló elektronikával. Komfort, dinamikus és sportos beállítás közül választhat a vezető. Két futóműspecialista, az Öhlins és a Monroe közreműködésével készült a folyamatos ellenőrzésű felfüggesztés. Másodpercenként ötszázszor ellenőrzi a rendszer a kerekek helyzetét és tapadásukat, a hozzájuk tartozó lengéscsillapítókat valamint az útviszonyokat. Fékezéskor és gyorsításkor a Four-C kiküszöböli a bólintást. Kanyarban ugyanezen az elven működve csökkenti a minimálisra a karosszéria bedőlését.