A Magyar Bajnokság második futama az esztergomi murva után csupa aszfaltos pályával várta a versenyzőket. Öt szakaszt, 61 kilométernyi gyorsaságit kellett teljesítenie a párosoknak a második napon.

1. gyorsasági (Hernádvécse – Buzitai tető, 15 km)

Az első gyorsasági szakaszon Janika ott folytatta, ahol Esztergomban abbahagyta: 10 másodperces előnyre tett szert. Őt Érdi, Tagai, Szabó (VW Golf Kit-Car) és a Benik Balázs-Somogyi Pál kettős követte. Benikék a Toyota Corolla WRC-vel, bár a harmadik helyről indultak, csak 14-ként értek célba, mivel defektet kaptak.

2. gyorsasági ( Viszló – Bódvalenke, 10.37 km )

A második gyorsaságin Érdi Tibor az abszolút értékelés legjobb idejét autózta a Subaru Impreza WRC-vel. Nyolc másodperccel ment jobb időt, mint Janika, aki a második helyre futott be. Megőrizte harmadik helyét a Tagai -Tagai kettős, akik idén a Mitsubishi Lancer Tommi Makinen Edition változatával versenyeznek.

3. gyorsasági (Meszes – Rakaca, 10.63 km)

Benik Balázs és Hideg Krisztián ( Mitsubishi Lancer) is nekiütközött egy patak felett átívelő híd korlátjának. Benik elkerülte a kiesést, Hidegnek viszont annak ellenére, hogy autója nem sérült meg túlzottan,le kellett mondania a küzdelem folytatásáról, ugyanis olyan helyen csúsztak ki ahol nem voltak nézők, hogy visszatolják őket.Benik Balázs megúszta egy futomű cserével és az első lökhárító elhagyásával. Ezen szakaszon Elek István is feladta a versenyt. A hajtókar szabályosan átütötte a Lancer EVO motorblokkjának oldalát, a kiömlő olaj és üzemanyag a forró kipufogóra jutva azonnal belobbant. A pilóta és navigátora lélekjelenlétének köszönhetően nem lett még nagyobb baj. A kár mintegy 3 millió forint, egy teljesen új motor ára.
A gyorsaságit Érdi nyerte megelőzve Ifj. Tóth-ot és Tagait.

4. gyorsasági (Hernádvécse – Buzitai tető, 15 km)

Ifj. Tóth, Érdi, Tagai és “Asi” volt az első négy sorrendje. Tagaiék és “Asiék” másodpercre azonos, 7 perc 33 másodperces időt autóztak.

5. gyorsasági (Viszló – Bódvalenke, 10.37 km)

5 perc 20 másodperccel Janikáék zártak az élen az ötödik gyorson, Érdiék 11 másodperccel hosszabb idő alatt tették meg a távot. Harmadik a Golf Kit-Carral induló Szabó – Takács páros lett. A Tagai fivérék és “Asiék”, a negyedik szakasszal megegyezően, hajszálra azonos időt autóztak.

Az ötödik gyorsasági után az összetett verseny élén az Ifj. Tóth -Tóth kettős áll, második az Érdi Tibor – Varga István duó. Az abszolút harmadik helyen egy N csoportos autó következik, a Tagai fivérek EVO VI-os Lancere, az összesítés negyedik helyezettje “Asi” és “Nándi”. Az Oroszlán fivérek( Mitsubishi Lancer) ötödikek, Szabó és Takács a hatodikak lettek VW Golf Kit-Carral. Hetedik Bútor Róbert és Tóth Vilmos Citroen Saxo Kit-Carral, nyolcadik Lancer EVO VI-tal az ifj. Angyalfi – Kazár kettős.