Április 26-án érkezik Miskolcra a magyar bajnokság mezőnye. A 8. Miskolc Ralira 265 páros adta le nevezését, ebből százan az első osztályban. Az esztergomi murvás pályák után most csak aszfaltos szakaszok várnak a pilótákra.

A háromnapos verseny második és harmadik napján rendezik a gyorsaságikat. Az első nap programján a gépátvétel és a prológ szerepel. Délután öt órakor a Borsod Volán sportpályáján rendezik a prológot. A következő két napon öt-öt gyorsasági szakaszt kell teljesíteni a párosoknak.
A pénteki első gyorsasági 8 óra 57-kor indul, a célba érkezés ideje előreláthatólag 28-a, szombat, 15 óra 30 perc.

Hiába szerepel a nevezési listán, mégsem láthatjuk az indulók között a Kiss Ferenc – Tábori József párost. A Toyota Celicát, amellyel az Esztergom Ralin indultak, lefoglalta másvalaki. Próbáltak másik autót bérelni, de a anyagi okok miatt ez nem sikerült.

Érdi Tibor és navigátora, Varga István nem titkolta céljait a versennyel kapcsolatban. “Azért indulunk a versenyeken, hogy nyerjünk.
Az autó teljesen át lesz építve, csak a motor, a váltó és a difi marad, a kipufogórendszertől kezdve a lengőkarokon át a fékekig minden más, mindent ki kell cserélni.”

Ifj. Tóth János és Tóth Imre páros szeretné megismételni az esztergomi győzelmet.

Ott lesz az indulók között a sérüléseiből felépült Vojcsik “Golyó” Ferenc is, Esztergomban még csak előfutóként láthattuk. Miskolcon Rózsa Sándor navigálásával egy Toyota Celicával indul.

Nagy harc várható az N csoportban. A Tagai testvérek, Hideg Krisztán, Ollé Sándor, Ifj. Angyalfi Károly, az Oroszlán fivérek mind esélyesek a győzelemre.

A sajnálatos esztergomi féltengelytörés után győzelemmel szeretne vigasztalódni Bútor Róbert.

Indul a versenyen a Faltusz Péter – Békefi Zoltán kettős Peugeot 306 Maxival. Autójuknak az aszfaltpályák fekszenek igazán, ezért nem is indultak az előző, murvás versenyen.