A Millenniumi kiállítás sorozat keretében megrendezett tárlaton látható Frog hossza a Smart törpeautóéval megegyezően 2,5 méter. Magassága 1,3 méter, szélessége 155 centiméter, ami a tervező elmondása szerint kiváló úttartást eredményez. A Frog így a Kispolski motorjánál jóval nagyobb teljesítménnyel is megbirkózna. Amennyiben megrendelés érkezne néhány Frogra, a Polski Fiat 126 p hajtásláncát és futóművét egy Suzuki egységgel váltja fel a tervező.

Peredy Zoltánt kifejezetten zavarja, ha egy újságíró a Frogot automatikusan magyarra fordítva megkérdezi, miért épp békának keresztelte autóját. “Ha azt szeretném, hogy béka legyen a neve, akkor nem Frognak, hanem békának neveztem volna el. Azért hívják Frognak, mert kicsi, zöld és jól hangzik” – mondta Peredy.

A Frog fém csővázra épül, üvegszál erősítéses műanyag karosszériájának köszönhetően súlya mintegy 100 kilogrammal alacsonyabb a Kispolskinál. Jelenleg farmotorként építik be a Kispolski erőforrását, de az esetleges kisszériás gyártás során beépített Suzuki motort a hátsó tengely fölé szerelnék be.

Az autó nincs levizsgáztatva, így a fejlesztés következő lépése egy forgalomba helyezhető Frog elkészítése lehet. Mivel az autó legnagyobbrészt kézi munkával készül, ára akkor is elérné a hárommillió forintot, ha kettőt rendelnek belőle és akkor is, ha százat.