Jól indult a licit. Az első tétel, a Kerék című autós szaklap 1948-as számának 2500 forintos kikiáltási ára 4500-ra kúszott fel. Igen magasra tornázták fel a licitpárbaj során az 1908-ban kiadott Die Petroleum und Benzinmotoren című, gazdag képanyagú könyv árát. 9200 forintról indult a licit és 42 000 forintban állapodott meg. Ennél jóval alacsonyabb árat ért el az aukció legrégibb könyve, az 1888-ban kiadott Cséplőgépek és azok kezelése című. Új tulajdonosa 16 000 forintot és 10% kötelező árverési illetéket fizetett a 4000 forintos induló áru ritkaságért.

Nagy kedvvel licitáltak Almássy László Autóval Szudánban című könyvére. A Magyar Földrajzi Társaság Könyvtára sorozatban megjelent mű licitje 3500 forintról indult és 19 000-et ért el. A legmagasabb árnövekedést a szocialista autótípusok kezelési útmutatói valamint az Ikarus-relikviák érték el. A Moszkvics 407 és a 423 kezelési útmutatójának árát 30 000 forintra tornászták fel az 1700 forintos induló árról. Ennél olcsóbban kelt el a 15 000 forintra drágult Warszawa 223 üzemi utasítás.
A Bárdi József által pecsételt, 24 oldalas Citroen C6 kezelési utasítás a harmincas évekből 12 000 forintért talált új gazdát, ami négyszerese a kikiáltási árnak.

A számos Ikarus típust (például 55, 620, 556, 557 vagy 180) bemutató, szép állapotú prospektus 4600 forint helyett 24 ezerért kelt el. Hat darab, hasonlóan jó karban lévő Mercedes prospektus már nyolcezerért megszerezhető volt az aukción. A legmagasabb arányú árnövekedést egy Ikarus 30-ast ábrázoló képeslap ért el. A 300 forintról induló licit 11 000 forintos végső ajánlattal fejeződött be, ami jól mutatja, mennyire becses egy ilyen képeslap a hazai gyűjtők számára. Ez a kikiáltási ár több, mint harminchatszorosát jelenti, míg a következő képeslap rajta egy Ford Cortina-val már 1100 forintért elvihető volt.

Nagy sóhajtás szakadt fel a licit végén annak az úrnak a melléből, aki egy a Mercedes-Benz 75. évfordulójára kiadott, nyolcdarabos fényképsorozatra licitált. 6000 forintért meg is nyerte a licitet, majd nagy sóhajtás közben megállapította, hogy szemüvege nélkül alig látta, mit is vesz. Egyetlen felajánlást sem tett a szépszámú közönség a IV. Károlyt Borsevic tábornokkal automobilon ábrázoló fényképre. Valószínűleg az ötezer forintos kikiáltási ár riasztotta el az érdeklődőket.

Az árverés vége felé kerültek kalapács alá a motorkerékpárok, majd az autók. A kétkerekűek mindegyike gazdát cserélt. Az aukció szenzációja, egy soha nem használt Jawa 350 1953-ból emlékezetes licitpárbajt követően 900 000 forintért cserélt gazdát a 300 000 forintról induló kikiáltási ár helyett. A motor új tulajdonosa a licitet követően a vezess.hu kérdésére elmondta, tudja, hogy erősen túlzott áron jutott hozzá a motorhoz, de megérte, mert ez egy párját ritkító különlegesség. Az említett 350-es Jawa-t előző tulajdonosa 1953-ban megvásárolta, majd betolta otthonába és soha még csak ki sem próbálta. A Jawa-t megvásárló úr költött a legtöbbet az árverésen. Arra kérdésre, hogy mekkora értékben vásárolt új tárgyakat gyűjteményébe, azt válaszolta, hogy az attól függ, megveszi-e a négymillió forintra tartott Cadillac de Ville Coupé-t.

Az aukcióra elhozott autók közül a két Opel Rekord talált gazdára. Vételi ajánlatot azonban a Jaguar Mark V és mindkét Mark II, a Mercedes 190 SL is kapott. Több komoly érdeklődő mustrálta a Cadillac De Ville Coupe-t, a Lancia Aurelia-t és a Skoda Felicia-t is, de a vételárban nem tudtak megállapodni. Az 1965-ös, magyarországi forgalomba-helyezésű Opel Rekord A igen erősen korrodált állapotban 140 000 forintért kelt el. A licit során a jelenlévők jó része biztos volt abban, hogy a 60 000 forintról induló árat 140 000-re felhajtó két licitáló nem tudta, milyen állapotban van a meghirdetett Rekord A. Csak három évvel volt fiatalabb az az Opel Rekord C, amelyre sikeres vételi ajánlat érkezett. Az 1968-as, szép állapotú autó 450 000 forintot ért új tulajdonosának.