Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:417.0 Ft
Dízel:421.0 Ft

Fegyverszürke techno-pickup

Nissan Navara I-Way

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.05.27. 12:00
- A Navara az egyik legnépszerűbb négykerék-hajtású pickup Európában. Nagy elismerésnek örvend praktikussága és ereje miatt. Ehhez még hozzájárul az a kedvező körülmény is, hogy az öreg kontinensen, Barcelonában gyártjuk. Az új I-Way változat innovatív felszereltségével és új, menő külsejével még vonzóbb lesz - mondta Basiten Schupp, a Nissan európai értékesítésért és marketingért felelős alelnöke.
 
Az eladási listákat vezető 2,5 literes, dCi motoros modellen alapuló Navara I-Way a négykerék-meghajtású pickup erősségeire épít, amit olyan vezető munkáját segítő rendszerekkel egészít ki, mint a műholdas navigáció és a tolató kamera. Az egyedi specifikációt különleges kialakítású, matt fegyverszürke színű oldalfellépők, könnyűfém felnik, hátsó lökhárító, hűtőrács, külső visszapillantó tükörházak, ajtókilincsek egészítik ki, amik jó kontrasztosan egészíti ki a karosszéria alapszínét.
 
A Navara I-Way alapfelszerelésének része egy 6,1 colos, színes kijelzős, Pioneer műholdas navigációs rendszer, mely 2 DIN-es méretével teljes mértékben illeszkedik a Navara műszerfalába, miközben tartalmazza a szórakoztató és kommunikációs rendszert is, melynek része a Bluetooth-os mobiltelefon-kihangosító, az HIFI, valamint az USB-csatlakozó. A tolatókamera színes képét ötletes módon a középső visszapillantó tükörbe integrált LCD-kijelző jeleníti meg.
 Nissan Navara Fegyverszürke techno-pickup A fényes króm helyett matt fegyverszürke lesz a Nissan Navara I-Way lökhárítója és hűtőmaszkja is.A Navara I-Way-t a Nissan 190 lóerős, 2,5 literes, négyhengeres, közös nyomócsöves dCi motorja hajtja, amely 450 Nm nyomatéka leadására képes, így minden ésszerű akadály legyőzésére alkalmassá teszi a pickupot. A motor alaphelyzetben a hátsó kerekeket hajtja, a 4WD hajtásmód bekapcsolásakor pedig 50-50 százalékban osztja el a nyomatékot az első és a hátsó kerekek között. A terepváltó rendelkezik lassú-fokozattal is, ami a csúszós utakon, emelkedőkön biztosítja a tapadást. Ha ez mégsem elegendő, további segítséget jelent a differenciálzár, amely csak bekapcsolt négykerék-hajtásnál és lassú-fokozatban működik.
 
A Navara létraalvázához elöl független, kettős keresztlengőkaros, tekercsrugós felfüggesztés, hátul laprugókon keresztül merev hátsóhíd csatlakozik. Ez a megoldás biztosítja, hogy a lehető legnagyobb legyen a hasznos teherbírás. A Navara 3000 kg-os utánfutó vontatására képes, miközben dupla és rövid (King Cab) vezetőfülkés változatban is elérhető. A King Cab fülke elöl két felnőtt számára biztosít elegendő helyet, míg hátul két szükség-ülés található. A hosszabbított duplafülkés változatban hátul is teljes értékű üléspad van, ami három személynek is bőséges helyet biztosít.

Cikk nyomtatása

Hozzászólok

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

F1: Magyar lány tanított új trükköt Vettelnek

A magyar freestyle foci legtehetségesebb női képviselője Szász Kitti mutatott olyan trükköket a Red Bull pilótáknak, amiket szemmel ...

F1: A Dunán melegítettek a Lotus pilótái

Bende Adrienn a Lotus Ladies Cup versenyzője, aki Michelisz Norberttel alkotta a Hungarian Heroes elnevezésű csapatot.

F1: Felhúzták a Red Bull-főnököt a Hungaroringen

A Magyar Nagydíj péntek délutáni csapatfőnöki sajtókonferenciáján addig piszkálták a fejeseket, míg a Red Bull csapatfőnöke letorkolta ...

F1: Továbbra is rejtély Hamilton fékhibája

A beszállító Brembónak egy hét alatt sem sikerült egyértelműen azonosítani a Lewis Hamilton hockenheimi időmérős baleset okát.

Kincs a garázs mélyén - Cápa BMW M535i

Valamivel több, mint 722 ezer darab készült ebből az 5-ösből. Mára talán egy sincs olyan meseszép állapotban, mint ez az 535i.


Miért nincs magyar versenyző a Forma-1-ben?

A jelenlegi Forma-1-es mezőny ötödével együtt versenyzett, és most el is mondja róluk a véleményét. Meg a többiekről is. Meg ...


1
Fiatalos, kívánatos Toyota. Van ilyen?

Fiatalos, kívánatos Toyota. Van ilyen?

Meghallgatva a vásárlók, a Toyota kereskedések és az újságírók visszajelzéseit, befogták a satupadba a Toyota Yarist és elkezdték ...


4
F1: Miért szeretjük a Magyar Nagydíjat?

F1: Miért szeretjük a Magyar Nagydíjat?

Videók: Räikkönen repül, Alonso alázza Schumachert, de van itt esős autótörős összefoglaló is - szubjektív válogatás a Hungaroring ...


Manipulálják a Forma-1-et!

Időzítetten elromló autók, Rogán hálószobája, és közös bulik Laudával.


10
Melyik autó nem viszi a pénzt?

Melyik autó nem viszi a pénzt?

Peugeot, Suzuki, Dacia és Volkswagen is van a legkevesebb pénzből használható autók között. Heti toplistánk a fenntartási költségek ...


133
F1: A Magyar Nagydíj legdurvább balesetei

F1: A Magyar Nagydíj legdurvább balesetei

A 29. Magyar Nagydíjra készülve csokorba gyűjtöttük a neten fellelhető legemlékezetesebb eseteket!


1
Vezettük a legfurcsább 911-est

Vezettük a legfurcsább 911-est

Nem kabrió, bár a kabrióra épül a 911 legújabb változata, a Targa. 400 lóerős motorral vezettük az üvegről vászontetőre váltó ...


Gyerekek az úton. Vajon haza is érnek?

Az Autóklubnál nem kizárólag az autósok képzésével foglalkoznak, hanem gyerekeket is oktatnak a balesetmentes közlekedésre.


Vége a szürke, fekete autóknak!

Mennyi időt és pénzt öl egy autóipari szereplő a festékek fejlesztésébe? A BASF megmutatta: többet, mint gondoltuk!


35
F1: Ki mit tud Magyarországon?

F1: Ki mit tud Magyarországon?

Elsőségek és rekordok a Hungaroringen - összeállítás az elmúlt 28 év Magyar Nagydíjainak kiemelkedő eredményiből, legyen szó ...


10
Vezettük a dízelmotorok jövőjét

Vezettük a dízelmotorok jövőjét

Vezettük az első TDI-motoros Audit, egy 25 éves 100-ast, 48800 kilométerrel. És vezettük a még csak alig létező jövő TDI-jét ...