Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:413.0 Ft
Dízel:427.0 Ft

Fegyverszürke techno-pickup

Nissan Navara I-Way

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.05.27. 12:00
- A Navara az egyik legnépszerűbb négykerék-hajtású pickup Európában. Nagy elismerésnek örvend praktikussága és ereje miatt. Ehhez még hozzájárul az a kedvező körülmény is, hogy az öreg kontinensen, Barcelonában gyártjuk. Az új I-Way változat innovatív felszereltségével és új, menő külsejével még vonzóbb lesz - mondta Basiten Schupp, a Nissan európai értékesítésért és marketingért felelős alelnöke.
 
Az eladási listákat vezető 2,5 literes, dCi motoros modellen alapuló Navara I-Way a négykerék-meghajtású pickup erősségeire épít, amit olyan vezető munkáját segítő rendszerekkel egészít ki, mint a műholdas navigáció és a tolató kamera. Az egyedi specifikációt különleges kialakítású, matt fegyverszürke színű oldalfellépők, könnyűfém felnik, hátsó lökhárító, hűtőrács, külső visszapillantó tükörházak, ajtókilincsek egészítik ki, amik jó kontrasztosan egészíti ki a karosszéria alapszínét.
 
A Navara I-Way alapfelszerelésének része egy 6,1 colos, színes kijelzős, Pioneer műholdas navigációs rendszer, mely 2 DIN-es méretével teljes mértékben illeszkedik a Navara műszerfalába, miközben tartalmazza a szórakoztató és kommunikációs rendszert is, melynek része a Bluetooth-os mobiltelefon-kihangosító, az HIFI, valamint az USB-csatlakozó. A tolatókamera színes képét ötletes módon a középső visszapillantó tükörbe integrált LCD-kijelző jeleníti meg.
 Nissan Navara Fegyverszürke techno-pickup A fényes króm helyett matt fegyverszürke lesz a Nissan Navara I-Way lökhárítója és hűtőmaszkja is.A Navara I-Way-t a Nissan 190 lóerős, 2,5 literes, négyhengeres, közös nyomócsöves dCi motorja hajtja, amely 450 Nm nyomatéka leadására képes, így minden ésszerű akadály legyőzésére alkalmassá teszi a pickupot. A motor alaphelyzetben a hátsó kerekeket hajtja, a 4WD hajtásmód bekapcsolásakor pedig 50-50 százalékban osztja el a nyomatékot az első és a hátsó kerekek között. A terepváltó rendelkezik lassú-fokozattal is, ami a csúszós utakon, emelkedőkön biztosítja a tapadást. Ha ez mégsem elegendő, további segítséget jelent a differenciálzár, amely csak bekapcsolt négykerék-hajtásnál és lassú-fokozatban működik.
 
A Navara létraalvázához elöl független, kettős keresztlengőkaros, tekercsrugós felfüggesztés, hátul laprugókon keresztül merev hátsóhíd csatlakozik. Ez a megoldás biztosítja, hogy a lehető legnagyobb legyen a hasznos teherbírás. A Navara 3000 kg-os utánfutó vontatására képes, miközben dupla és rövid (King Cab) vezetőfülkés változatban is elérhető. A King Cab fülke elöl két felnőtt számára biztosít elegendő helyet, míg hátul két szükség-ülés található. A hosszabbított duplafülkés változatban hátul is teljes értékű üléspad van, ami három személynek is bőséges helyet biztosít.

Cikk nyomtatása

Hozzászólok

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

Ha kevés az 520 lóerő...

A Turbo S után a kisebbik Porsche 911 Turbo modellhez is elkészítette tuningcsomagját a Techart.

F1: Hivatalos, pilótát cserél a Caterham

A Caterham-csapat szerda délután bejelentette, hogy a hétvégi Belga Nagydíjra Kobajasi Kamui helyére a Le Mans-bajnok André Lotterert ...

Okostelefonokra kerülnek a teherautók

A digitális korszak a felhasználói kézikönyveket sem kíméli, ráadásul a Volvo Trucks szerint a fejlesztéssel az üzemidő is nőhet. ...

3
Ilyen lesz a következő VW Golf

Ilyen lesz a következő VW Golf

A Volkswagen már gőzerővel dolgozik a nyolcadik generációs Golfon. Néhány fejlesztési részlet kiszivárgott.

Büszkeség és balítélet?

Hús-vér wankeles élményautó 2000 euróért. Még kétmillió forint, és 230-nál húzod be az 5-ik fokozatot, de van tovább. Tempóban ...


1
Így fogyaszt keveset egy Volkswagen

Így fogyaszt keveset egy Volkswagen

Áramvonalasítás, tömegcsökkentés, start-stop rendszer, kis ellenállású gumiabroncs - egy sor megoldás, ami nem mai találmány. ...


8
Top 10 - Magyar katonai járgányok

Top 10 - Magyar katonai járgányok

Voltál katona? Akkor ezt a sorozatot nem hagyhatod ki. Ha nem voltál, akkor meg azért nézd meg!


12
Érdemes BMW-t venni félmillióért?

Érdemes BMW-t venni félmillióért?

Olvasónk félmillió forintért szeretne E36-os generációjú BMW-t, de a gazdaságosság miatt hezitál. Szakértőnk segít dönteni a ...


2
Bájos gyilkos törpe az Auditól

Bájos gyilkos törpe az Auditól

250 a vége, városban simán fogyaszt 12-13 litert, Quattro van alatta, picike, de négyajtós, futóműve kifejezetten kényelmes. ...


16
Bárkit lenyomsz vele

Bárkit lenyomsz vele

A Cup futóműves Mégane sokkal gyorsabb annál, amit el tudunk képzelni. Kanyarban egyszerűen verhetetlen.


21
Bréking! Szépséges ötajtós Astra!

Bréking! Szépséges ötajtós Astra!

Amely erős ugyan, de nem ugrik, kis köbcentis bár, de nagyivó, és népautó létére drága. Teljesen megzavarja szegény Opel-fanok ...


4
Miért nincs európai KRESZ?

Miért nincs európai KRESZ?

Közös agrárpolitika, monetáris unió (már akinek, ugye), európai parlament, eurovíziós dalfesztivál. De miért nincsenek közös ...


Egy túlöltözött melós a Fordtól

A Ford Transit Connect meggyőzően teljesít orrában az 1,6 literes 115 lóerős dízelmotorral. Csak a tesztautó kapott pár felesleges ...


1
Páncélszekrény tűz alatt

Páncélszekrény tűz alatt

A páncélozássál foglalkozó Alpha Armouring kezelésbe vette a Mercedes G-osztályt, új mércét állítva a védett személygépjárművek ...


6
Féláron, gyorsabban és kényelmesebben utazni?

Féláron, gyorsabban és kényelmesebben utazni?

Forintos számítások bizonyítják a telekocsi előnyeit. Cserében végig kell hallgatnia egy tök idegen élettörténetét. Ha tetszik ...


25
Nem átverés: 4,4 literes fogyasztás

Nem átverés: 4,4 literes fogyasztás

Kipróbáltuk, hogy mérsékelt, de életszerű sebességgel utazva mennyit fogyaszt az SX4 S-Cross. Váratlanul keveset.