Első ránézésre teljesen olyan, mint a többi. Még a fényezésében sincs semmi rendkívüli. Pedig ez a NABI LFW párját ritkítja, hiszen olyat tettek vele, ami kiemeli őt a szürke városi autóbuszok világából. A sűrített földgázzal hajtott (CNG) autóbusz utasterét úgy építették át, hogy az utasoknak utazás közben olyan érzése legyen, mintha egy bárban üldögélnének.

A 2001-ben gyártott autóbuszt a Leap Transit vásárolta meg évekkel ezelőtt. A startupként működő cég emelt szolgáltatási színvonalat nyújtó városi buszok üzemeltetésével foglalkozott. A privát járművek lényegében szokványos társaikhoz hűen megadott menetrend szerint szállították az utasokat San Francisco üzleti negyedébe, viszont az utazásért a szokásosnál nagyobb összeget, legalább 6 dollárt (az átlag 2,25 dollár helyett) kellett fizetni. A múlt idő csak azért indokolt, mert 2015-ben a cég megszűnt.

A Leap Transit által teremtett megoldások viszont nem tűntek el.  A NABI LFW utasterében 30 bőrborítású ülőalkalmatosság található, melyek nagy része fotel, de bőven akadnak bárszékek is. Az alacsonypadlós részen az ablakok alatt pultokat is kialakítottak. A vezetőfülke hátuljába egy hűtőt integráltak, ahonnan különféle frissítőket választhattak maguknak az utasok.  A nasi ugyanakkor nem volt benne a jegyárban, azért külön kellett fizetni. Persze mind a jegyek, mind a frissítők árának levonását egy alkalmazás intézte, a sofőrnek nem kellett pénzzel foglalkoznia.

A jármű hátsó traktusát lounge-szerűen alakították ki. A busz hátuljában, a motorsátorhoz hosszú ülőpadot építettek, a magaspadlós részen található üléseket pedig egymással szembe fordították. Az összképet az elegáns belső világítás, valamint a motorsátoron alkalmazott fabetétek teszik teljessé. A szürke padlózat ugyan kissé egyszerűen hat, de jól kiegészíti az utastérben alkalmazott színeket és anyagokat.

A Leap Transit tavaly megszűnt és mind a négy autóbuszát eladta. Ezt a NABI-t egy magánember vette meg, akinek komoly tervei voltak az autóbusszal. Most azonban az Ebay-en árulja a járművet, mert felesége terhes lett harmadik gyerekükkel, így nem lenne elég ideje a buszra.  Az autóbuszra bárki licitálhat, az utolsó ajánlat szerint akár 13 ezer dollárt, vagyis átszámítva 3 és fél millió forintot is fizetnének érte.

Bízunk benne, hogy méltó kezekbe kerül a magyar buszgyártás egy szép fejezetét képviselő autóbusz, mely rendkívül otthonosan lett berendezve.