Ilyen orosz furgonokra mozdulnak az arab olajkirályok

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2016.06.20. 17.20

Köztudott, hogy az arab olajkirályok szeretik a luxust. Több mint valószínű, hogy nekik építették az oroszok ezeket a furgonokat, mert aligha lesz erre kereslet Oroszországban. Vagy mégis?

Ilyen orosz furgonokra mozdulnak az arab olajkirályok

Az orosz Redline Engineering úgy vett kezelésbe egy Mercedes V-osztályt, valamint egy Sprintert, hogy a végeredménytől garantáltan mindenkinek leesik az álla. A tuningra szakosodott cég úgy nyúlt hozzá a furgonok utasteréhez, hogy azok kényelem és luxus szempontjából határozottan megfeleljenek az arab olajkirályok ízlésének. Mindkét jármű lounge-ként, vagy akár mobil tárgyalóként is funkcionálhat.

Ehhez a képernyőhöz nem kell szemüveg.

Ehhez a képernyőhöz nem kell szemüveg.

A V-osztály alapvetően 8 személyre van kalibrálva, de az oroszok fele ennyit férőhelyet hagytak meg benne. A hátsó traktusban két, masszázsfunkcióval is ellátott bőrfotel kapott helyet, míg a vezetőfülke mögötti, elektrokromatikus üveggel ellátott  falra egy hatalmas, síkképcsöves televíziót szereltek.

A V-osztály padlója valódi fa, szemben a "fa hatású" linóleumokkal.

A V-osztály padlója valódi fa, szemben a “fa hatású” linóleumokkal.

Az utastérben ülők természetesen 100 százalékos diszkréciót élvezhetnek, hiszen a belső tér hangszigetelt, az ablakokra pedig fekete függönyök kerültek. A külvilágot azonban nem szükséges teljesen kizárni: a kellő sávszélességű internetről a 3G és a 4G kapcsolatot biztosító mobilinternet-modul gondoskodik. A tervezők emellett gondoltak azokra is, akiknek esetleg bezártságérzete támadhat a V-oszályban, éppen ezért a plafonba panorámatető-ablakokat építettek.

Kicsit visszafogotabbnak tűnhet a Sprinter utastere, pedig kényelem szempontjából ez sem utolsó darab.

Kicsit visszafogotabbnak tűnhet a Sprinter utastere, pedig kényelem szempontjából ez sem utolsó darab.

Hasonlóan pazarul építették még az oroszok a Sprinter belsejét is, ahol főleg a bőrfotelek viszik a prímet. A jármű oldalborításai sötét-fekete árnyalatokat kaptak, az ablakok alatti részeken pedig praktikus tárolószekrényeket, illetve italtartókat alakítottak ki. A V-osztályhoz hasonlóan a Sprinter középpontja is egy síkképcsöves TV. A 32 colos képernyő, a négy bőrfotellel szemben, a vezetőfülkét az utastérrel elválasztó falon kapott helyet. Az ülések elektromosan állíthatók, a biztonság érdekében pedig biztonsági övvel szerelték fel őket.

Ki akarja az utat bámulni? Inkább tegyenek be valami jó filmet!

Ki akarja az utat bámulni? Inkább tegyenek be valami jó filmet!

Bár a két furgon feltételezhetően telitalálat az arab olajkirályok szempontjából, elképzelhető, hogy többen húzni fogják a szájukat, ha megtudják, hogy egyik fedélzetén sincs úszómedence. Na, de semmi pesszimizmus, valaki csak megveszi majd ezeket a jószágokat!

 

 

Kommentek

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon szerint a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.