Tíz nem éppen hétköznapi busz a Szovjetunióból

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Forrás: Englishrussia
Dátum: 2016.06.09. 18.39

Ha szerinted a double decker különleges, vagy az faros Ikarus mindent visz, akkor nézd meg ezt a válogatást, és gondold át.

Na jó, nem azt mondom, hogy nem tudnánk összeszedni tíz különleges Ikarust, aminek a létezéséről nem sokan tudnak, de ezek az orosz nagyfiúk is bőven kivívják a téma iránt fogékonyak elismerését.

22-800x600

Én azt mondom, hogy ez egy GAZ-66, de cáfoljatok meg bátran, ha nem. A koncepció azonban zseniális, nálam ő a befutó.

1-800x600

Nem, ez nem egy kétszintes busz, itt csupán a sofőr figyel a másodikon. A NAMI-0159-est 1972-ben készítették, és V8-as dízelmotor hajtotta. Állítólag harminc százalékkal több hely volt benne, mint egy normál buszban, de így sem készült belőle néhány darabnál több.

2-800x600

A hatvanas években próbálták rendszeresíteni az emeletes buszokat Moszkvában, de hamar rájöttek, hogy a borzasztó minőségű orosz utakon lehetetlen egy ilyen magas felépítménnyel közlekedni.

3-800x600

Az ATUL cég által gyártott busz hathengeres dízelmotorral szállította utasait, ami 73 lóerős teljesítményt adott le.

4-800x574

A hatalmas YAA-2 Leningrádban készült. 11,5 méter hosszú volt, és mintegy 80 utast tudott szállítani. 103 lóerős Hercules motor gondoskodott a hajtásról.

7-800x600

PAZ-671A prototípus egy PAZ-750-es vontatmánnyal

9-800x600

Teljesen unortodox, vontatható busz Odesszából. A típusa: ODaZ-869

c06cd42a3086f764aa27d013560be72e_orig

LiAZ-5E676 csuklós, ZIL-158 alapokon

16-800x600

A Szocsiban készült PAZ-651-es

17-800x566

Végül egy a kilencvenes évek elején készült tanulmány, a ponyvázható turistabusz, GAZ-51 alapokon.

Kommentek

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.