Íme, Szalay Balázs csodálatos Ikarusa

Szerző: Aranyi Péter levél küldés 
Dátum: 2016.01.18. 13.00

Szalay Balázsék egy bontásra váró Ikarust mentettek meg az enyészettől, és csodálatos VIP-tárgyalóbusszá alakíttatták át.

Nagyot dobbanhat a szívünk ennek az átalakított Ikarus 211-esnek a láttán. A katonai fényezés fejedelmi kényelmet és a 21. századi igényeknek megfelelően kialakított élettereket takar. A járművet a Biwak lakóautó cég alakította át sima utasszállító kivitelből lakóautóbusszá, Szalay Balázs autóversenyző igényeinek megfelelően.

A busz lényegében egyterű maradt, hiszen a sofőrállástól kezdve egészen a hálófülkéig egy hatalmas VIP-tárgyaló várja az utazókat. A belső térben a tömörfából készült bútorok, a teljes belső kárpitozás, a panoráma tetőablakok, a rejtett és a spot világítások exkluzív hangulatot kölcsönöznek a legalább negyedszázados autóbusznak. A hátsó részben két személy részére alakítottak ki lakrészt, melyben két darab egyszemélyes ágy, WC és fürdőszoba is van.

Dicséretes, hogy az átalakítás során még az apró részletekre is figyeltek, ennek köszönhetően például az öreg műszerfal is teljes kárpitozást kapott. A VIP tárgyalóban teljes házimozi-rendszer került kiépítésre, így a vendégek a bokszutcából nemcsak a fóliázott ablakokon keresztül élvezhetik a versenyeket, hanem a műholdvevős nagy képernyős tv-n is.

A hűtővel felszerelt minikonyha pedig a kellemes időtöltéshez szükséges italokat biztosítja. Az egész buszban rejtett, körbecsövezett klíma és körfűtés biztosítja az optimális hőmérsékletet. A busz miatt nagyon irigyeljük Szalayékat, hiszen ilyen exkluzív Ikarus lakóbusszal nem sokan büszkélkedhetnek Magyarországon.

Kommentek

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.