A teherautót a Carr’s Flour búzakereskedő cég vásárolta meg, amely a belföldi és nemzetközi piacokról beszerzett árut értékesíti az angliai független pékségektől a főbb élelmiszer-kiskereskedőkig. A vállalat modern malmokat üzemeltet, amelyek évente mintegy 300 ezer tonna búzát dolgoznak fel. A Carr’s Flour a regionális és belföldi elosztáshoz 30 teherautóból álló flottát tart fenn, melyek főként DAF CF és XF modellek.

A Leyland Trucks gyárát 1980-ban adták át, amely ma Nagy-Britannia egyik vezető üzeme. Itt készül a DAF LF elosztó teherautó, de ugyancsak ebben a gyáregységben szerelik össze a CF és az XF modelleket az Egyesült Királyság megrendeléseire és az exportra. Ez azt jelenti, hogy a közel ezer alkalmazottat foglalkoztató üzemben egyaránt készülnek jobb-  és balkormányos kivitelek.

A brit céget 1987-ben vásárolták meg a hollandok, azóta csak DAF logóval ellátott teherautók gördülnek le a gyártósorról. A Leyland Trucks utolsó saját márkás kínálata a T-széria volt, azon belül is a ’70-es években bemutatott T-45-ös nyergesvontató volt a legsikeresebb.

A gyár utoljára 2008-ban ünnepelt jeles évfordulót, akkor ugyanis átadták a 300 000. teherautót, mely ugyancsak egy DAF XF modell volt.