A hibrid teherautóban a Scania 9 literes, soros, öthengeres, 320 lóerős Euro 6-os motorja dolgozik, mely adott esetben biodízellel (HVO vagy FAME) is üzemeltethető. Környezetbarát üzemanyaggal akár 92 százalékkal is csökkenhet a széndioxid-kibocsátás. A villanymotor a belsőégésű erőforrás és a retarder nélküli Opticruise automata váltó között helyezkedik el. Teljesítménye 130 kW (174 lóerő), nyomatéka pedig 1050 Nm, míg a felhasználható akkumulátorkapacitás 1,2 kWh.

A hibrid üzemmódhoz szükséges elektromos berendezést egy úgynevezett Hybrid Power Modulba építették be, amit közvetlenül az alvázkereten helyeztek el. Ez a modul tartalmazza az akkumulátort, a vezérlőegységet, az energiatároló csomag hűtőrendszerét és a feszültség-átalakítót. A modult úgy tervezték meg, hogy ellenálljon az esetleges ütközéseknek. A teherautó kormányzását elektrohidraulikus szervokormány segíti akkor, ha a motor nem jár. A teljes hibridcsomag az akkumulátorral együtt összesen 790 kilogrammal növeli a jármű tömegét.

A gyártó számításai szerint a hibrid üzemmód a hagyományos hajtáshoz képest 18 százalékos üzemanyag-megtakarítást eredményezhet (városi, elosztó forgalomban). A villanymotor és a felhalmozott energiatartalék leginkább az út utolsó, kritikus részére van tervezve, például amikor a városközpontban, vagy zárt térben vezetünk, vagy amikor kifejezetten fontos a károsanyag-kibocsátás mellőzése.

A hibrid járműveknél leginkább a fékteljesítmény visszatáplálásának köszönhető az üzemanyag-megtakarítás kétharmad része. A jármű 45 km/órás sebességig kizárólag elektromos módban közlekedik, ilyenkor a dízelmotor vagy teljesen ki van kapcsolva, vagy pedig alapjáraton megy annak érdekében, hogy a kiegészítő rendszereket, mint például a fékkompresszort működtesse. A Scania az első hibrid teherautókat 2016 első felében adja át az üzemeltetőknek.